Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної конфліктності
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12232/
2072-4772 |
|
Title |
Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної конфліктності
Development of students’ tolerance as the remedy for elimination their destructive proneness to conflict Развитие толерантности студентов как средство устранения их деструктивной конфликтности |
|
Creator |
Чала, Олена Андріївна
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
Збірники наукових праць |
|
Description |
У статті розглянуто зміст і психічні вияви толерантності як позитивної особистісної якості, охарактеризовано чинники її розвитку у студентів ВНЗ під час їх професійного становлення. Здійснений аналіз науково-методичних джерел засвідчив актуальність формування толерантності як позитивної особистісної риси на сучасному етапі розвитку суспільства. Водночас мають місце прояви інтолерантності світоглядних і поведінкових стратегій юнацтва. Розкрито зв’язок інтолерантності з деструктивною конфліктністю студентів. Встановлено, що найбільшим підґрунтям для виявлення інтолерантності та деструктивної конфліктності студентів є їх взаємини з одногрупниками та викладачами. Доведено, що для усунення інтолерантності та деструктивної конфліктності студентів доречною є інтегрована програма корекційного впливу. The relation between intolerance and students’ destructive proneness to conflict has been uncovered. The low level of tolerance provokes negative interrelations between juveniles and environment. The most complete base for detection of students’ intolerance and destructive proneness to conflict is presented by their interrelations with groupmates and professors. It has been proved that for eliminating students’ intolerance and destructive proneness to conflict is appropriate an integrated programme of special impact. It has been determined that professor’s personal example is a significant factor of tolerance formation among students. In particular professors of higher educational institutions carry out strategy of tolerance formation as characteristic feature of corporate culture among students. В статье рассмотрено содержание и психические проявления толерантности как положительного личностного качества, охарактеризованы факторы ее развития у студентов вузов во время их профессионального становления. Проведенный анализ научно-методических источников показал актуальность формирования толерантности как положительной личностной черты на современном этапе развития общества. В то же время имеют место проявления интолерантности мировоззренческих и поведенческих стратегий юношества. Раскрыто связь интолерантности с деструктивной конфликтностью студентов. Установлено, что наибольшим основанием для выявления интолерантности и деструктивной конфликтности студентов являются их взаимоотношения с одногруппниками и преподавателями. Доказано, что для устранения интолерантности и деструктивной конфликтности студентов показана интегрирована программа коррекционного воздействия. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/12232/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F.pdf
Чала, Олена Андріївна (2015) Розвиток толерантності студентів як засіб усунення їх деструктивної конфліктності Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України. с. 188-197. ISSN 2072-4772 |
|