Пути улучшения качества обслуживания клиентов туристической фирмы
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Пути улучшения качества обслуживания клиентов туристической фирмы
|
|
Creator |
Адельсеитова, Э.Б.
Джемилева, Л.Н. |
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
В статье освещаются мероприятия по улучшению качества обслуживания клиентов туристической фирмы. Ключевые слова: туристский продукт, качество обслуживания, психология общения, клиенты, персонал, контакт с клиентом, услуги. У статті висвітлюються заходи щодо поліпшення якості обслуговування клієнтів туристичної фірми. Ключові слова: туристський продукт, якість обслуговування, психологія спілкування, клієнти, персонал, контакт з клієнтом, послуги. In this article there are measures to improve the quality of customer service in travel company. Keywords: tourism product, quality of service, communication psychology, clients, staff, customer contact services. |
|
Date |
2016-01-12T12:59:05Z
2016-01-12T12:59:05Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Пути улучшения качества обслуживания клиентов
туристической фирмы
/ Э.Б. Адельсеитова, Л.Н. Джемилева // Культура народов Причерноморья. — 2012. — № 252. — С. 24-26. — Бібліогр.: 3 назв. — рос.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/91498 338.48 |
|
Language |
ru
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|