Стратегическое управление инновационной деятельностью на предприятии на началах маркетинга инноваций
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Стратегическое управление инновационной деятельностью на предприятии на началах маркетинга инноваций
Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій Strategic management of enterprise innovative activity on basis of marketing of innovations |
|
Creator |
Ильяшенко, Сергей Николаевич
Ілляшенко, Сергій Миколайович Illiashenko, Serhii Mykolaiovych |
|
Subject |
стратегічне управління
інноваційна діяльність підприємство маркетинг інновацій strategic management innovative activity enterprise marketing of innovation стратегическое управление инновационная деятельность предприятие маркетинг инноваций |
|
Description |
Розроблено методологічний підхід до управління інноваційною діяльністю підприємств на засадах маркетингу інновацій який базується на приведенні у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім, що генеруються ринком. Його практична реалізація дозволить цілеспрямовано управляти розробкою і впровадженням ринково-орієнтованих стратегій інноваційного розвитку вітчизняних товаровиробників.
Разработано методологический подход к управлению инновационной деятельностью предприятий на началах маркетинга инноваций, который базируется на приведении в соответствие внутренних возможностях развития внешним, генерируемым рынком. Его практическая реализация позволит целенаправленно управлять разработкой и внедрением рыночно-ориентированных стратегий инновационного развития отечественных предприятий. The methodological approach to management of enterprises innovative activity on basis of marketing of innovations which is developed is based on reduction in conformity internal development possibilities with external that are generated by the market. Its practical realization will allow operating purposefully working out and introduction of the market-focused strategy of innovative development of domestic commodity producers. |
|
Publisher |
Актуальні проблеми економіки
|
|
Date |
2011-03-17T15:50:54Z
2011-03-17T15:50:54Z 2010-12 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Ілляшенко С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - № 12. – С. 111-119.
1993-6788 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909 |
|
Language |
uk
|
|