Запис Детальніше

Стратегическое управление инновационной деятельностью на предприятии на началах маркетинга инноваций

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Стратегическое управление инновационной деятельностью на предприятии на началах маркетинга инноваций
Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій
Strategic management of enterprise innovative activity on basis of marketing of innovations
 
Creator Ильяшенко, Сергей Николаевич
Ілляшенко, Сергій Миколайович
Illiashenko, Serhii Mykolaiovych
 
Subject стратегічне управління
інноваційна діяльність
підприємство
маркетинг інновацій
strategic management
innovative activity
enterprise
marketing of innovation
стратегическое управление
инновационная деятельность
предприятие
маркетинг инноваций
 
Description Розроблено методологічний підхід до управління інноваційною діяльністю підприємств на засадах маркетингу інновацій який базується на приведенні у відповідність внутрішніх можливостей розвитку зовнішнім, що генеруються ринком. Його практична реалізація дозволить цілеспрямовано управляти розробкою і впровадженням ринково-орієнтованих стратегій інноваційного розвитку вітчизняних товаровиробників.
Разработано методологический подход к управлению инновационной деятельностью предприятий на началах маркетинга инноваций, который базируется на приведении в соответствие внутренних возможностях развития внешним, генерируемым рынком. Его практическая реализация позволит целенаправленно управлять разработкой и внедрением рыночно-ориентированных стратегий инновационного развития отечественных предприятий.
The methodological approach to management of enterprises innovative activity on basis of marketing of innovations which is developed is based on reduction in conformity internal development possibilities with external that are generated by the market. Its practical realization will allow operating purposefully working out and introduction of the market-focused strategy of innovative development of domestic commodity producers.
 
Publisher Актуальні проблеми економіки
 
Date 2011-03-17T15:50:54Z
2011-03-17T15:50:54Z
2010-12
 
Type Article
 
Identifier Ілляшенко С. М. Стратегічне управління інноваційною діяльністю на підприємстві на засадах маркетингу інновацій / С. М. Ілляшенко // Актуальні проблеми економіки. – 2010. - № 12. – С. 111-119.
1993-6788
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/3909
 
Language uk