Запис Детальніше

"Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології")

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/19876/
 
Title "Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології")
 
Creator Фаріон, О. О.
 
Subject B Philosophy (General)
JA Political science (General)
 
Description У статті окреслено особливості філософії освіти у ХХІ ст. Представлено систему інноваційних
принципів та методів викладання у вищій школі – "Blended Learning", що забезпечує значно вищу
результативність освітнього процесу. Ефективність та особливості застосування цієї
системи обґрунтовано на прикладі викладання суспільної дисципліни "Політології". Зроблено
висновок, що зміна освітньої парадигми, її модернізація відповідно до потреб та викликів ХХІ
століття сприяє зміні суспільно-політичної парадигми, формуванню якісно нового Smart
суспільства активних свідомих громадян.
 
Publisher Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/19876/1/22-26.pdf
Фаріон, О. О. (2015) "Blended Lеarning" як система інноваційних принципів та методів в освіті (на прикладі викладання дисципліни "Політології"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (81). pp. 22-26. ISSN 2076-6173