Запис Детальніше

Ефективність використання елементів еротики у рекламі

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/19887/
 
Title Ефективність використання елементів еротики у рекламі
 
Creator Кириченко, В. В.
Божук, Інна
 
Subject BF Psychology
 
Publisher Вид-во ЖДУ імені Івана Франка
 
Date 2015-12
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/19887/1/%D0%9A%D0%B8%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%92.%20%D0%95%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D0%B2%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%BD%D1%82%D1%96%D0%B2%20%D0%B5%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B8%20%D1%83%20%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D1%96.pdf
Кириченко, В. В. and Божук, Інна (2015) Ефективність використання елементів еротики у рекламі. Прикладні психології аспекти особистісного зростання. Збірник наукових праць студентів та викладачів. (1). pp. 100-102.