Готовність до моніторингу якості освіти як особистісна характеристика сучасного вчителя
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Готовність до моніторингу якості освіти як особистісна характеристика сучасного вчителя
|
|
Creator |
Цуруль, О.А.
Іваха, Т.С. |
|
Subject |
готовність учителя
моніторинг якість освіти |
|
Description |
У статті досліджується проблема формування готовності учителів до моніторингу якості освіти; схарактеризовано мотиваційний, змістовий та процесуальний компоненти готовності; визначено критерії прояву зазначеної якості особистості та показники елементарного, репродуктивного, продуктивного та творчого рівнів сформованості готовності учителів до проведення моніторингових досліджень якості освіти.
В статье исследована проблема формирования готовности учителей к мониторингу качества образования; охарактеризованы мотивационный, содержательный и процессуальный компоненты готовности; определены критерии проявления указанного качества личности и показатели элементарного, репродуктивного, продуктивного и творческого уровней сформированности готовности учителей к проведению мониторинговых исследований качества образования. |
|
Publisher |
К.: КМПУ ім. Б.Д. Грінченка
|
|
Date |
2016-01-15T10:12:28Z
2016-01-15T10:12:28Z 2009 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Цуруль О.А. Готовність до моніторингу якості освіти як особистісна характеристика сучасного вчителя/ О.А. Цуруль, Т.С. Іваха // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Моніторинг якості освіти: теорія та практика»] / [ Редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа та ін.]. – К.: КМПУ ім. Б.Д. Грінченка, 2009. – С. 133-138.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8960 |
|
Language |
uk
|
|