Запис Детальніше

Готовність до моніторингу якості освіти як особистісна характеристика сучасного вчителя

ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Готовність до моніторингу якості освіти як особистісна характеристика сучасного вчителя
 
Creator Цуруль, О.А.
Іваха, Т.С.
 
Subject готовність учителя
моніторинг
якість освіти
 
Description У статті досліджується проблема формування готовності учителів до моніторингу якості освіти; схарактеризовано мотиваційний, змістовий та процесуальний компоненти готовності; визначено критерії прояву зазначеної якості особистості та показники елементарного, репродуктивного, продуктивного та творчого рівнів сформованості готовності учителів до проведення моніторингових досліджень якості освіти.
В статье исследована проблема формирования готовности учителей к мониторингу качества образования; охарактеризованы мотивационный, содержательный и процессуальный компоненты готовности; определены критерии проявления указанного качества личности и показатели элементарного, репродуктивного, продуктивного и творческого уровней сформированности готовности учителей к проведению мониторинговых исследований качества образования.
 
Publisher К.: КМПУ ім. Б.Д. Грінченка
 
Date 2016-01-15T10:12:28Z
2016-01-15T10:12:28Z
2009
 
Type Article
 
Identifier Цуруль О.А. Готовність до моніторингу якості освіти як особистісна характеристика сучасного вчителя/ О.А. Цуруль, Т.С. Іваха // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції [«Моніторинг якості освіти: теорія та практика»] / [ Редкол.: В.О. Огнев’юк, Л.Л. Хоружа та ін.]. – К.: КМПУ ім. Б.Д. Грінченка, 2009. – С. 133-138.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/8960
 
Language uk