Теоретична сутність маркетингової інформації
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Теоретична сутність маркетингової інформації
|
|
Creator |
Рябова, З. В.
|
|
Subject |
маркетингова інформація
типологія класифікація системи маркетингової інформації якість надання освітніх послуг Маркетинговая информация типология классификация системы маркетинговой информации качество предоставления образовательных услуг marketing information typology classification of information market quality of educational services 005.6 |
|
Description |
У статті розкриваються сутнісні аспекти маркетингової інформації. Дається характеристика теоретичної сутності системи маркетингової інформації. Розкриваються вимоги до неї, описується її типологія та класифікація.
В статье раскрываются сущностные аспекты маркетинговой информации. Дается характеристика теоретической сущности системы маркетинговой информации. Раскрываются требования к ней, описывается ее типология и классификация. The article covers the essential aspects of marketing information. We give a theoretical description of the nature of marketing information. Disclosed requirements it describes its typology and classification. |
|
Publisher |
Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова
|
|
Date |
2016-01-18T11:21:26Z
2016-01-18T11:21:26Z 2013 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рябова З. В. Теоретична сутність маркетингової інформації / З. В. Рябова // Наукові записки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія: Педагогічні та історичні науки : [зб. наук. статей] / М-во освіти і науки, молоді та спорту України, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2013. - Вип. 111. - C. 140-148.
http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9053 |
|
Language |
uk
|
|