Навчіть дитину захищатись
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13124/
|
|
Title |
Навчіть дитину захищатись
|
|
Creator |
Цюман, Тетяна Петрівна
Нагула, Олена Леонідівна |
|
Subject |
Навчально-методичні посібники
|
|
Description |
Проблема сексуального насильства над дітьми є проблемою прихованою. Надзвичайно тяжко встановити кількість потерпілих дітей. За оціночними даними Ради Європи кожна п’ята дитина страждає від різних форм сексуального насильства. Часто засоби інформації висвітлюючи історії про дітей, які зазнали насильства, були викрадені чи навіть вбиті, описують злочинців-незнайомців, але важливо знати, що такі злочини не є типовими. Особи, які скоюють сексуальне насильство над дітьми, у 8 випадках із 10 (за даними NSPCC) зазвичай є добре знайомими людьми для дитини. Це можуть бути члени сім‘ї, друзі, сусіди. Деякі з них працюють на посадах, що передбачають постійний контакт з дітьми, деякі мають авторитетні позиції та користуються довірою і повагою серед інших дорослих. У випадку, коли агресор є близьким родичем, дитина може не розповідати про насильство аж допоки не стане дорослою. А може не розповісти ніколи. Останнім часом зростає кількість випадків сексуального насильства над дітьми, про які стає відомо. Ми почали усвідомлювати, наскільки поширеним явищем є сексуальне використання і як це травмує дітей, що стають його жертвами. Іноді діти просто не знають іншого ставлення до себе, а тому вважають його нормою. Діти самостійно не можуть стримати виконавців сексуального злочину. Це ми, дорослі, повинні знати, як треба діяти, коли підозрюємо, що дитину використовують із сексуальною метою, яким чином ми можемо попередити ситуацію, щоб дитина не зазнавала сексуальної кривди. Останнім часом, досить популярним є просвітницькі бесіди з дітьми, щодо можливих небезпек та ризиків, однак іноді вони носять хаотичний характер та проводяться час від часу, не враховуючи вікові особливості дитини, її здатність до запам’ятовування та обробки інформації. Вашій увазі пропонується видання Українського фонду «Благополуччя дітей», підготовлене в рамках проекту «Попередження сексуального насильства та сексуальної експлуатації дітей у країнах Центральної та Східної Європи» – комплексний підхід», який реалізується за фінансової підтримки OAK Foundation (Швейцарія). Найважливіша інформація, яка міститься в ньому, стосується того, які ситуації та сигнали повинні викликати тривогу дорослої людини щодо поведінки дитини. Автори посібника пропонують для просвітницької роботи із дітьми сценарії інтерактивних бесід для дітей 4-6 років, які мають на меті навчити дитину використовувати у повсякденному житті п’ять правил безпечної поведінки: 1 - Тут мене не торкайся; 2 - Твоє тіло належить тільки Тобі!; 3 - Добре зробиш, коли розкажеш про секрети, які Тебе турбують!; 4 - “НІ” означає “НІ”!; 5 - «Ні – біжи – розкажи!». У даній публікації використано матеріали кампанії «Один із п’яти», що проводить Український фонд «Благополуччя дітей» протягом червня – листопада 2015 р., яка спрямована на роботу з батьками та дітьми дошкільного віку щодо їх навчання правилам безпечної поведінки. Партнерами кампанії є Рада Європи та польська громадська організація Nobody’s Children Foundation. |
|
Publisher |
Міністерство освіти і науки України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13124/1/Manual-kindergarten.pdf
Цюман, Тетяна Петрівна та Нагула, Олена Леонідівна (2015) Навчіть дитину захищатись [Навчально-методичні матеріали] |
|