Запис Детальніше

Впровадження технологій змішаного навчання для створення відкритої післядипломної педагогічної освіти

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/13139/
 
Title Впровадження технологій змішаного навчання для створення відкритої післядипломної педагогічної освіти
Внедрение технологий смешанного обучения для создания открытого последипломного педагогического образования
Implementation of Blended Learning Technologies
to create an open-Service Teacher Training
 
Creator Воротникова, Ірина Павлівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description В статті розкрито можливості використання змішаного навчання для модернізації змісту і форм післядипломної педагогічної освіти та створення відкритої післядипломної педагогічної освіти
В статье раскрыты возможности использования смешанного обучения для модернизации содержания и форм последипломного педагогического образования и создания открытого последипломного педагогического образования.
the article the possibility of using blended learning to upgrade the content and form of Postgraduate Education and the creation of an open service teacher training, modernization of educational activities.
 
Publisher Гнозис
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/13139/1/%D0%92%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%82%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D0%B8%D1%8F_%D0%9A%D0%B8%D0%B5%D0%B2_2015.pdf
Воротникова, Ірина Павлівна (2015) Впровадження технологій змішаного навчання для створення відкритої післядипломної педагогічної освіти Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав - Хмельницького державного педагогічного університету імені Григорія Сковороди"-Додаток 1 до вип.35, Том VII(58): Тематичний випуск "Вища освіта України в контексті інтеграції до європейського простору! (58). с. 54-62. ISSN 978-966-2760-18-7(7)