Підготовка майбутніх учителів до виховання соціально здорової молоді засобами дослідницької роботи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13215/
|
|
Title |
Підготовка майбутніх учителів до виховання соціально здорової молоді засобами дослідницької роботи
Подготовка будущих учителей к воспитанию социально здоровой молодежи средствами исследовательской работы The preparation of future teachers to the education of socially healthy youth with funds of research work |
|
Creator |
Прошкін, Володимир Вадимович
|
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
Стаття присвячена актуальним питанням підготовки майбутніх учителів до виховання соціально здорової молоді за умови інтеграції науково-дослідної та навчальної роботи. Наголошено на потребі удосконалення процесу підготовки студентів педагогічних спеціальностей в контексті формування в них готовності до виховання соціально здорового підростаючого покоління у майбутній професійній діяльності. На основі аналізу наукової літератури визначено та охарактеризовано основні компетентності майбутнього вчителя в сфері виховання соціального здоров’я молоді: інформаційна компетентність, комунікативна компетентність, продуктивна компетентність, автономізація на компетентність, моральна компетентність, психологічна компетентність, предметна компетентність, особисті якості вчителя (доброзичливість, чуйність, урівноваженість, витонченість, толерантність, рефлексія, людяність). Розкрито специфічні компетентності в сфері виховання соціально здорового підростаючого покоління, зокрема науково-дослідну компетентність. Подано вимоги до підготовки майбутніх учителів в сфері виховання соціально здорових учнів загальноосвітніх навчальних закладів у контексті максимально інтегрованого навчання з науковою діяльністю студентів. Визначено комплекс необхідних учінь, якими мають оволодіти студенти педагогічних спеціальностей при вихованні соціально здорового підростаючого покоління за умови тісного взаємозв’язку науково-дослідного та навчального процесів. Зазначено, що майбутні вчителі мають оволодіти уміннями створення вимогливо-доброзичливої обстановки наукового та навчального процесів при вихованні соціально здорових учнів загальноосвітніх навчальних закладів.
Статья посвящена актуальным вопросам подготовки будущих учителей воспитанию социально здоровой молодежи при условии интеграции научно- исследовательской и учебной работы. Делается акцент на потребности усовершенствования процесса подготовки студентов педагогических специальностей в контексте формирования у них готовности к воспитанию социально здорового подрастающего поколения в будущей профессиональной деятельности. На основе анализа научной литературы определены и характеризированы основные компетентности будущего учителя в сфере воспитания социального здоровья молодежи: информационная компетентность, коммуникативная компетентность, продуктивная компетентность, моральная компетентность, психологическая компетентность, предметная компетентность, личные качества учителя (добродушие, уравновешенность, толерантность, рефлексия, человечность). Раскрываются специфические компетентности в сфере воспитания социально здорового подрастающего поколения, а именно, научно исследовательская компетентность. Представлены требования к подготовке будущих учителей в сфере воспитания социально здоровых учеников общеобразовательных учебных заведений в ракурсе максимально интегрированного обучения с научной деятельностью студентов. Определен комплекс необходимых умений, которыми должны овладеть студенты педагогических специальностей в контексте воспитания социально здорового подрастающего поколения при условии тесной взаимосвязи научно-исследовательского и учебного процессов. Указано, что будущие учителя должны овладеть умениями создания требовательно-добродушной обстановки научного и учебного процессов в контексте воспитания социально здоровых учеников общеобразовательных учебных заведений. The article is devoted to topical issues of training of future teachers to the education of socially healthy youth when it’s integrated into scientific-research and academic work. It’s notes on the necessity of improvement of training process of prepare students of pedagogical specialties in the context of the formation in them readiness to the education of socially healthy younger generation in their future professional activity. Based on the analysis of the scientific literature defined and characterized the basic competence of future teachers in the sphere of upbringing social health of young people: information competence, communicative competence, productive competence, autonomy on competence, moral competence, psychological competence, subject competence, personal qualities of the teacher (kindness, sensitivity, balance, grace, tolerance, reflection, humanity). Disclosed specific competences in the area of education of socially healthy younger generation, in particular scientific-research competence. Served requirements to the preparation of future teachers in the area of education of socially healthy students of general educational establishments in view of the most integrated training with research activity of students. It’s determined the complex of necessary skills, which needs to master students of pedagogical specialties in the context of upbringing socially healthy younger generation with condition of the close relationship of scientificresearch and educational processes. It’s notes, that future teachers should master the skills of creating demanding-friendly environment of scientific and educational processes in the context of upbringing socially healthy students of secondary educational institutions. |
|
Date |
2015-12
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13215/1/7.pdf
Прошкін, Володимир Вадимович (2015) Підготовка майбутніх учителів до виховання соціально здорової молоді засобами дослідницької роботи Науковий вісник Донбасу. |
|