Запис Детальніше

Вікові особливості сприймання політичної реклами

Zhytomyr State University Library

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/19974/
 
Title Вікові особливості сприймання політичної реклами
 
Creator Савиченко, О. М.
Манілов, Ю.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Щосекунди навколишній світ посилає нам сотні тисяч сигналів, які фіксуються нашими органами чуття. Але ми сприймаємо лише маленьку долю усього того, що відбувається навкруги. Ранніми дослідженнями особливостей людського сприймання займалися О. Леонтьєв, А. Петровський, В. Вундт, Г. Мюллер, Е.Тітченер та інші. Останнім часом особливо актуальною є проблема сприймання, адже вона має широке прикладне значення. Зокрема, популярними стали дослідження особливостей сприймання політичних образів.
 
Publisher ЖДУ ім. І. Франка
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/19974/1/%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%9C%D0%B0%D0%BD%D1%96%D0%BB%D0%BE%D0%B2.pdf
Савиченко, О. М. and Манілов, Ю. (2015) Вікові особливості сприймання політичної реклами. Прикладні аспекти психології особистісного зростання (1). pp. 71-74.