Робоча навчальна програма дисципліни «Психологія агресії та насильства у ЗМІ» для студентів спеціальності 8.03010201 «Психологія» очної (денної) форми навчання
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13288/
|
|
Title |
Робоча навчальна програма дисципліни «Психологія агресії та насильства у ЗМІ» для студентів спеціальності 8.03010201 «Психологія» очної (денної) форми навчання
|
|
Creator |
Цюман, Тетяна Петрівна
|
|
Subject |
Робочі програми навчальних дисциплін
|
|
Description |
Дана програма розроблена для студентів Інституту людини спеціальності 8.03010201 «Психологія» другого (магістерського) рівня вищої освіти освітньо-професійної програми очної (денної) форми навчання. Актуальність вивчення даної дисципліни, пов'язана із зростанням впливу різноманітних інформаційних потоків, як на суспільство, так і на особистість в цілому. Мета навчальної дисципліни - ознайомити студентів із психологічними механізмами агресії та насильства у ЗМІ. Завдання курсу: - сформувати у студентів наукові уявлення про явище агресії та насильства у медіавиробнитві та споживанні, принципи та напрямки дослідження; - створити у студентів цілісне уявлення про системи агресивних впливів масмедіа, їх роль, функції в сучасному світі; - проаналізувати соціально-психологічні проблеми феномену агресії та насильства у ЗМІ; - узагальнити досягнення сучасних досліджень в області деструктивних психологічних впливів та маніпуляції масовою свідомістю; - сформувати аналітичний підхід до дослідження агресії та насильства особистості в контексті медіакультури; виробити навички емпіричного дослідження даних явищ. У результаті вивчення дисципліни студент буде: - знати основоположні проблеми в області психології агресії, аспекти функціонування агресивних чинників в сучасному інформаційному суспільстві; - вміти самостійно аналізувати різні теоретичні підходи та концепції споживання агресивного медіаконтенту, застосовувати психологічні знання на практиці організації психологічних медіа досліджень. Внаслідок опанування змісту нормативної навчальної дисципліни «Психологія агресії та насильства у ЗМІ» у студентів сформуються такі навчальні компетентності: - здатність до аналізу та синтезу психологічних аспектів взаємодії особистості та агрессивного медіасередовища, - спроможність ефективно планувати та організовувати просвітницьку діяльність для зменшення ризиків агресивної поведінки особистості, - уміння знаходити та аналізувати інформаційні джерела щодо механізмів психологічного впливу на особистість агрессивного медіаконтенту, - навички толерантного ставлення до різних джерел медіа інформації, - здатність до системного навчання з метою підвищення власної інформаційно-психологічної безпеки та медіа компетентності. Кількість годин, відведених навчальним планом на вивчення дисципліни, становить 126 год., із них 18 год. – лекції, 24 год. – семінарські заняття, 7 год. – модульний контроль, 77 год. – самостійна робота. Вивчення навчальної дисципліни "Психологія агресії та насильства у ЗМІ" завершується заліком. |
|
Publisher |
Київський університет імені Бориса Грінченка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Навчально-методичні матеріали
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/13288/1/T_Tsiuman_RobochaPrograma-Agresiya-Media-PS.pdf
Цюман, Тетяна Петрівна (2015) Робоча навчальна програма дисципліни «Психологія агресії та насильства у ЗМІ» для студентів спеціальності 8.03010201 «Психологія» очної (денної) форми навчання [Навчально-методичні матеріали] |
|