Запис Детальніше

Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів внз з досвідом шкільного булінгу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/13326/
2078-1687
 
Title Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів внз з досвідом шкільного булінгу
Психологические особенности межличностных отношений студентов вузов с опытом школьного буллинга
Psychological features of interpersonal relationships university students with experience of school bullying
 
Creator Кайріс, Олена Дмитрівна
Самойленко, А.С.
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті представлені результати дослідження особливостей міжособистісних відносин студентів ВНЗ, які мали досвід булінгу в школі. Визначено наявність жертв булінгу серед студентів-першокурсників і проведено дослідження особливостей їх спілкування з однокурсниками порівняно зі студентами без досвіду булінгу. Проаналізовано вираженість прагнення до включеності в групу, особливості прийняття рішень та взяття на себе відповідальності, поведінку афекту, розглянуто типи відношень до оточуючих.
В статье представлены результаты исследования особенностей межличностных отношений студентов вузов, которые имели опыт буллинга в школе. Определено наличие жертв буллинга среди студентов-первокурсников и проведено исследование особенностей их общения с однокурсниками по сравнению со студентами без опыта буллинга. Проанализирована выраженность стремления к включенности в группу, особенности принятия решений и взятия на себя ответственности, поведение аффекта, рассмотрены типы отношений к окружающим.
The article presents the results of studies of the interpersonal relations of university students who have had the experience of bullying at school. It determines the presence of the victims of bullying among first-year students and studied the characteristics of their communication with odnokusnikami compared to students without experience of bullying. Analyzed expression of the desire for inclusion in the group, particularly decision-making and taking responsibility, behavior of affect, considered the types of relationships to others.
It was found that students with the experience of school bullying than students without such experience have much more difficulty in identifying and establishing interpersonal relationships, high levels of subordination, suspicion and dependence on other, lesser severity desire for inclusion in the group, there are significant problems in the further choice partner for the initiation and development of close relationships.
 
Date 2015-12-17
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/13326/2/%D0%9E_Kairis_%D0%90_Samoilenko_KPP_IL.pdf
Кайріс, Олена Дмитрівна та Самойленко, А.С. (2015) Психологічні особливості міжособистісних відносин студентів внз з досвідом шкільного булінгу Педагогічний процес: теорія та практика. с. 8-13. ISSN 2078-1687