Запис Детальніше

Psychological characteristics of social adaptation of students to study at university with experience of school bullying

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/13328/
 
Title Psychological characteristics of social adaptation of students
to study at university with experience of school bullying
Психологические особенности социальной адаптации студентов
к обучению в вузах с опытом школьного буллинга
Психологічні особливості соціальної адаптації студентів
до навчання у ВНЗ з досвідом шкільного булінгу
 
Creator Кайріс, Олена Дмитрівна
Самойленко, А.С.
 
Subject Всеукраїнські
 
Description Стаття присвячена вивченню проблеми впливу шкільного булінгу на подальше життя людини. Встановлено, що студенти з досвідом шкільного булінгу мають значно більші труднощі соціально-психологічної адаптації до навчання у ВНЗ, ніж студенти без подібного досвіду
Статья посвящена изучению проблемы влияния школьного буллинга на дальнейшую жизнь человека. Установлено, что студенты с опытом школьного буллинга имеют значительно больше трудностей социально-психологической адаптации к обучению в вузе, чем студенты без подобного опыта.
The article is devoted to the study of the impact of school bullying for further life. Was found that students who had experience of school bullying have a much greater difficulties of social and psychological adaptation to study at university than students without such experience.
 
Publisher Одеса: видавець Букаєв В.В.,
 
Date 2015-06-05
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/13328/1/%D0%9E_Kairis_%D0%90_Samoilenko_KPP_IL.pdf
Кайріс, Олена Дмитрівна та Самойленко, А.С. (2015) Психологічні особливості соціальної адаптації студентів до навчання у ВНЗ з досвідом шкільного булінгу збірник наук. праць Всеукраїнської науково-практичної конференції ["Адаптаційний потенціал сучасної особистості в соціальному середовищі"]. с. 8-13.