Запис Детальніше

Оцінка ставлення споживачів до товарної марки за методом Фишбена-Розенберга

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка ставлення споживачів до товарної марки за методом Фишбена-Розенберга
 
Creator Шевченко, Г.Ю.
 
Subject метод Фишбейна-Розенберга
метод Фишбейна-Розенберга
method Fyshbeyna-Rosenberg
 
Description Керівник: Горобченко Д.В.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-03-22T08:27:05Z
2011-03-22T08:27:05Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Шевченко, Г.Ю. Оцінка ставлення споживачів до товарної марки за методом Фишбена-Розенберга [Текст] / Г. Ю. Шевченко, Д. В. Горобченко // Інформатика, математика, механіка : матеріали та програма IV Міжвузівської науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів (Суми, 19-23 квітня 2010 року) / Відп. за вип. С.І.Проценко. — Суми : СумДУ, 2010. — С.60.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4157
 
Language uk