Оцінка ставлення споживачів до товарної марки за методом Фишбена-Розенберга
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка ставлення споживачів до товарної марки за методом Фишбена-Розенберга
|
|
Creator |
Шевченко, Г.Ю.
|
|
Subject |
метод Фишбейна-Розенберга
метод Фишбейна-Розенберга method Fyshbeyna-Rosenberg |
|
Description |
Керівник: Горобченко Д.В.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-03-22T08:27:05Z
2011-03-22T08:27:05Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Шевченко, Г.Ю. Оцінка ставлення споживачів до товарної марки за методом Фишбена-Розенберга [Текст] / Г. Ю. Шевченко, Д. В. Горобченко // Інформатика, математика, механіка : матеріали та програма IV Міжвузівської науково-технічної конференції викладачів, співробітників, аспірантів і студентів (Суми, 19-23 квітня 2010 року) / Відп. за вип. С.І.Проценко. — Суми : СумДУ, 2010. — С.60.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4157 |
|
Language |
uk
|
|