Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
|
|
Creator |
Кирилик, Т.Ю.
Шпак, Н.О. |
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
У статті структуровано видатки малого машинобудівного підприємства за підсистемами виникнення, запропоновано використання горизонтального і вертикального аналізу для їх порівняння та співставлення. Розроблено метод вимірювання ефективності видатків за класифікаційною ознакою належності до підсистем та для співставлення ефективності видатків у каналах розподілу малого машинобудівного підприємства. В статье структурированы расходы малого машиностроительного предприятия по подсистемам возникновение, предложено использование горизонтального и вертикального анализа для их сравнения и сопоставления. Разработан метод измерения эффективности расходов по классификационному признаку принадлежности к подсистемам и для сопоставления эффективности расходов в каналах распределения малого машиностроительного предприятия. The proposed structuring charges a small engineering company for the emergence of subsystems allows to detail the process of his research costs, the proposed horizontal and vertical analysis of expenditures is indicative and informative for management personnel in the preparation of the budget for the next period. The method of measuring the efficiency of expenditures by classification attributes belonging to the sub-systems and to compare the efficiency of spending in the distribution channels of small engineering company enables to compare the expenditures used and potentially suitable distribution channels. Promising area of future research will be the formation of scale evaluation of the effectiveness of expenditures by the proposed method. |
|
Date |
2016-01-22T19:26:02Z
2016-01-22T19:26:02Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність / Т.Ю. Кирилик, Н.О. Шпак // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 267. — С. 75-83. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92862 658.8: 338.45:621 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|