Запис Детальніше

Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність
 
Creator Кирилик, Т.Ю.
Шпак, Н.О.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description У статті структуровано видатки малого машинобудівного підприємства за підсистемами
виникнення, запропоновано використання горизонтального і вертикального аналізу для їх порівняння та
співставлення. Розроблено метод вимірювання ефективності видатків за класифікаційною ознакою
належності до підсистем та для співставлення ефективності видатків у каналах розподілу малого
машинобудівного підприємства.
В статье структурированы расходы малого машиностроительного предприятия по
подсистемам возникновение, предложено использование горизонтального и вертикального анализа для
их сравнения и сопоставления. Разработан метод измерения эффективности расходов по
классификационному признаку принадлежности к подсистемам и для сопоставления эффективности
расходов в каналах распределения малого машиностроительного предприятия.
The proposed structuring charges a small engineering company for the emergence of subsystems
allows to detail the process of his research costs, the proposed horizontal and vertical analysis of expenditures is
indicative and informative for management personnel in the preparation of the budget for the next period. The
method of measuring the efficiency of expenditures by classification attributes belonging to the sub-systems and
to compare the efficiency of spending in the distribution channels of small engineering company enables to
compare the expenditures used and potentially suitable distribution channels. Promising area of future research
will be the formation of scale evaluation of the effectiveness of expenditures by the proposed method.
 
Date 2016-01-22T19:26:02Z
2016-01-22T19:26:02Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Метод аналізування ефективності видатків малих машинобудівних підприємств на маркетингову діяльність / Т.Ю. Кирилик, Н.О. Шпак // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 267. — С. 75-83. — Бібліогр.: 8 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/92862
658.8: 338.45:621
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України