Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу
|
|
Creator |
Reva, Nataliia Serhiivna
Рева, Наталия Сергеевна Рева, Наталія Сергіївна |
|
Subject |
заголовок
підзаголовок рекламний текст |
|
Description |
У статті осмислюється категорія заголовка як актуалізатора текстової інформації. Фокусується увага на таксономії заголовків, їх поліфункціональності на матеріалі англомовного дискурсу.
|
|
Publisher |
Видавництво СумДУ
|
|
Date |
2011-03-22T09:03:23Z
2011-03-22T09:03:23Z 2010 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Рева, Н. С. Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу [Текст] / Н. С. Рева // Філологічні трактати. - 2010. - Т. 2, № 3. - С. 99-103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4183 |
|
Language |
uk
|
|