Запис Детальніше

Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу
 
Creator Reva, Nataliia Serhiivna
Рева, Наталия Сергеевна
Рева, Наталія Сергіївна
 
Subject заголовок
підзаголовок
рекламний текст
 
Description У статті осмислюється категорія заголовка як актуалізатора текстової інформації. Фокусується увага на таксономії заголовків, їх поліфункціональності на матеріалі англомовного дискурсу.
 
Publisher Видавництво СумДУ
 
Date 2011-03-22T09:03:23Z
2011-03-22T09:03:23Z
2010
 
Type Article
 
Identifier Рева, Н. С. Статус заголовка в друкованій рекламі на матеріалі англомовного дискурсу [Текст] / Н. С. Рева // Філологічні трактати. - 2010. - Т. 2, № 3. - С. 99-103.
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/4183
 
Language uk