Запис Детальніше

Мультимодальна грамотність у цифровому столітті

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://eprints.oa.edu.ua/4151/
 
Title Мультимодальна грамотність у цифровому столітті
 
Creator Макарук, Л. (L. Makaruk)
 
Subject General issues of linguistics and literature
 
Description У статті розглянуто низку понять: мультимодальна грамотність, візуальна грамотність, медіаграмотність та ін. Проаналізовано їх специфіку з урахуванням пріоритетних тенденцій розвитку соціуму. Зосереджено увагу на тому, що в ХХІ ст. відбулася переорієнтація традиційних парадигм як результат, виникла закономірна потреба у переосмисленні усталених дефініцій. Обґрунтовано поняття мультимодальна грамотність та візуальна грамотність з огляду на лінгвістичні вектори розвитку сучасного соціуму. Звернуто увагу на потребу уніфікації термінів і їх дефініцій.
(This article deals with the concepts of multimodal literacy, visual literacy, and media literacy. The distinctive features of these specific concepts have been analyzed in the light of the developmental patterns which can be observed in modern society.
A great deal of attention has been focused on the fact that traditional paradigms are in the process of being reoriented in the 21st century. As a result of this evolution, it is necessary to reconsider some definitions which we may have assumed to be fixed permanently. The terms themselves are in need of being standardized, as well as the definitions associated with them. At a broader level, the concepts of multimodal and visual literacy have been characterized in terms of the approaches which are proving to be appropriate for present-day linguistic study.)
 
Publisher Видавництво Національного університету “Острозька академія”
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier http://eprints.oa.edu.ua/4151/1/21.pdf
Макарук, Л. (L. Makaruk) (2015) Мультимодальна грамотність у цифровому столітті. Наукові записки Національного університету “Острозька академія”. Серія «Філологічна» (Вип.54). pp. 49-52.