Особливості впливу маркетингової діяльності на формування ринку медичних послуг
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Особливості впливу маркетингової діяльності на формування ринку медичних послуг
|
|
Creator |
Ясинська, Ельвіра Цезарівна
|
|
Description |
В статье проанализировано влияние факторов формирования рынка медицинских услуг, а также оценка маркетинговой деятельности, которая направлена на получение качественной медицинской помощи.
|
|
Date |
2016-01-28T08:59:05Z
2016-01-28T08:59:05Z 2015-11-24 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/10136
|
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ПЕРСПЕКТИВНІ НАПРЯМКИ СВІТОВОЇ НАУКИ: Збірник статей учасників тридцять п’ятої міжнародної науково-практичної конференції «Інноваційний потенціал світової науки – ХХІ сторіччя» (24-27 листопада 2015 р.). – Видавництво ПГА. – Запоріжжя, 2015. – 66 с.
|
|