Запис Детальніше

Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
 
Creator Райко, Д.В
 
Subject Наукові статті
 
Date 2016-01-28T21:32:59Z
2016-01-28T21:32:59Z
2008
 
Type Article
 
Identifier Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.
1729-7206
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484
 
Language uk
 
Relation Вісник економічної науки України
 
Publisher Інститут економіки промисловості НАН України