Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні
|
|
Creator |
Райко, Д.В
|
|
Subject |
Наукові статті
|
|
Date |
2016-01-28T21:32:59Z
2016-01-28T21:32:59Z 2008 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Схеми співробітництва та роль маркетингового центру у їх регулюванні / Д.В Райко // Вісник економічної науки України. — 2008. — № 1 (13). — С. 100–103. — Бібліогр.: 22 назв. — укр.
1729-7206 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/93484 |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Вісник економічної науки України
|
|
Publisher |
Інститут економіки промисловості НАН України
|
|