Запис Детальніше

PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF AIR TRAVEL IN UKRAINE

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title PROSPECTS OF DEVELOPMENT OF AIR TRAVEL IN UKRAINE
ПЕРСПЕКТИВЫ РАЗВИТИЯ АВИАЦИОННЫХ ПЕРЕВОЗОК В УКРАИНЕ
ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ АВІАЦІЙНИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ В УКРАЇНІ
 
Creator Сулима, Л.А.
Соколова, Е.Е.
Матийчик, А.М.
 
Subject
air travel; Herfindahl-Hirshman index; monopoly; airline; airport; transport industry; transport node; region


авиационные перевозки; индекс Херфиндлала-Хиршмана; монополия; авиакомпания; аэропорт; транспортная отрасль; транспортный узел; регион
УДК 656.7.025.2

авіаційні перевезення; індекс Херфіндала–Хіршмана; монополія; авіакомпанія; аеропорт; транспортна галузь; транспортний вузол; регіон
УДК 656.7.025.2
 
Description Prospects of development of air travel in Ukraine on the current stage are disclosed in the article: joining the “Open Skies” agreement, that is liberalization or enhancement of monopolizing processes. It is concluded that due to the complicated political and economic situation the processes of monopolization in air travel industry of Ukraine reinforced. Herfindahl-Hirshman index is calculated and it demonstrates an increased rate for Ukrainian market of air travel and proves existence of unnatural monopoly in the air transportation industry. Implementation of the “Open Skies” agreement in Ukraine can become an effective instrument to oppose different monopolies in the industry of air travel, such as: monopoly for air travel, monopoly for aviation fuel supply, monopoly for air navigation services rendering, rendering of various types of handling services, etc. Continuation and enhancement of monopolizing processes in the sphere of air travel will lead to negative effects, in particular, for the efficient technical-economic and technological development of the air transportation industry, and for the resourceful advancement of Ukrainian economy on the whole.
В статье раскрыты перспективы развития авиационных перевозок Украины на современном этапе: присоединение к программе «Открытое небо», т.е. либерализация, или усиление процессов монополизации. Установлено, что в Украине в связи со сложной политической и экономической ситуацией усилились процессы монополизации в авиационной транспортной отрасли. Рассчитан индекс Херфиндала-Хиршмана, который для украинского рынка авиационных перевозок является высоким и указывает на наличие неестественной монополии в авиатранспортной отрасли. Внедрение программы Открытого неба в Украине может стать действенным инструментом в борьбе с различными монополиями в авиационной отрасли, а именно такими: монополия на авиационные перевозки, монополия на снабжение авиационным топливом, монополия на предоставление аэронавигационных услуг, предоставление разных видов хендлингового осблуживания и прочие. Продолжение и усиление процессов монополизации в авиационной транспортной отрасли приведет к отрицательным последствиям, как для эффективного технико-экономического и технологического развития самой авиатранспортной отрасли, так и для технико-технологического и социально-экономического развития Украины как промышленной страны в целом.
У статті розкрито перспективи розвитку авіаційних перевезень України на сучасному етапі: приєднання до програми «Відкрите небо», тобто лібералізація, або посилення процесів монополізації. Встановлено, що в Україні у зв’язку зі складною політичною та економічною ситуацією посилися процеси монополізації в авіаційній транспортній галузі. Розраховано індекс Херфіндала-Хіршмана, який для українського ринку авіаційних перевезень є зависоким та вказує на наявність неприродної монополії в авіатранспортній галузі. Запровадження програми Відкритого неба в Україні може стати дієвим інструментом у боротьбі з різними монополіями в авіаційній галузі, як-от: монополія на авіаційні перевезення, монополія на постачання авіаційного палива, монополія на надання аеронавігаційних послуг, надання різних видів хендлінгового осблуговування та інші. Продовження та посилення процесів монополізації в авіаційній транспортній галузі приведе до негативних наслідків, як-от для ефективного техніко-економічного та технологічного розвитку самої авіатранспортної галузі, так й для техніко-технологічного та соціально-економічного розвитку України як промислової країни в цілому.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2016-02-01
 
Type


 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/SBT/article/view/9679
 
Source Science-based technologies; Том 28, № 4 (2015); 338-342
Наукоемкие технологии; Том 28, № 4 (2015); 338-342
Наукоємні технології; Том 28, № 4 (2015); 338-342
 
Language uk