Запис Детальніше

Освітня політика у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти у франції: перспективний аналіз

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12397/
978-966-2760-18-7 978-617-7380-02-2
 
Title Освітня політика у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти у франції: перспективний аналіз
Educational policy of preschool teachers’ training in France: perspective analysis
Образовательная политика в профессиональной подготовке специалистов дошкольного образования во Франции: перспективный анализ
 
Creator Мельник, Наталія Іванівна
 
Subject Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description У статті здійснено аналіз освітньої політики професійної підготовки педагогів дошкільних установ у Франції. Визначено загальні особливості функціонування системи дошкільної освіти (мережа дошкільних закладів, підпорядкування, фінансування), особливості освітньої політики в системі вищої професійної підготовки фахівців дошкільної освіти, факторів впливу на неї. Визначено перспективи подальшого розвитку освітньої політики країни в цьому напрямі. Автором підсумовано, що основними напрямами в яких здійснюється освітня політика в сфері професійної підготовки дошкільних педагогів у Франції є: реалізація концепції «освіти впродовж життя», реалізації концепції «професійного континіуму» та створення умов для постійного професійного вдосконалення і кар’єрного зростання, що забезпечує високий рівень підготовки майбутніх фахівців відповідно до європейських вимог та загальноєвропейських тенденцій розвитку педагогічної освіти
Educational policy of preschool teachers’ training in France is analysed in the article. General features of preschool education system (a network of preschool institutions, subordination, financing), especially educational policy in higher professional training of pre-school education, factors of influence are focused out by the author. Prospects of further educational policy development in this direction are distinguished. The author summarized that the main directions in which the educational policy in the field of preschool teachers’ training in France are: implementation of the concept of "lifelong learning" implement the concept of "professional continuum" and creating conditions for continuous professional development and career growth, providing a high level of future preschool specialists’ training in accordance with European standards and European trends of teacher education. The following factors influence on educational policy of preschool teachers’ training: trends spread the content of teacher education and related with reforms in 1989; integration of teachers’ higher education into the European educational space, cooperation with European organizations and participating in joint education programs; dissemination and policy support of learning of French in other countries; common European concept of "lifelong learning".
The following features of implement educational policy in the field of training preschool teachers in France are: providing basic specialists training of preschool sector, promotion of professional and career development, enhancing the social status of the profession.
В статье осуществлен анализ образовательной политики профессиональной подготовки педагогов дошкольных учреждений во Франции. Определены общие особенности функционирования системы дошкольного образования (сеть дошкольных учреждений, подчинения, финансирование), особенности образовательной политики в системе высшего профессионального подготовки специалистов дошкольного образования, факторов влияния на нее. Определены перспективы дальнейшего развития образовательной политики страны в этом направлении. Автором подведены, что основными направлениями в которых осуществляется образовательная политика в сфере профессиональной подготовки дошкольных педагогов во Франции являются: реализация концепции «образования в течение жизни», реализации концепции «профессионального континиума» и создание условий для постоянного профессионального совершенствования и карьерного роста, обеспечивает высокий уровень подготовки будущих специалистов в соответствии с европейскими требованиями и общеевропейских тенденций развития педагогического образования
 
Publisher Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди
 
Date 2015
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12397/1/Melnyk_N_Educ_policy_PI.pdf
Мельник, Наталія Іванівна (2015) Освітня політика у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти у франції: перспективний аналіз Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 1 (36). с. 247-262. ISSN 2308-5126