Запис Детальніше

The role of social networks for the activization the learning process of informatics future primary school teachers

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/12983/
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/index#.VZZ-0Eav3IU
 
Title The role of social networks for the activization the learning process of informatics future primary school teachers
Роль соціальних мереж в активізації процесу навчання інформатичних дисциплін майбутніх вчителів початкової школи
Роль социальных сетей в активизации процесса обучения будущих учителей начальной школы информатическим дисциплинам
 
Creator Кучаковська, Галина Андріївна
 
Subject РИНЦ
Web of Science
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description The article analyzes the approaches of the use of social networks in learning processes
of informatics; it has been described the didactical possibility of using social networks during the
lecture and practical lessons; the results of the questionnaire of students of specialty "Primary
education «about the use of social networks in learning activities and in daily life are presented;
statistical analysis of the implementation of network services in the educational process is
conducted. It is noted that their popularity among young people can open new ways of realization
and methods of their use in the learning process of informatics.
У статті проаналізовано підходи до використання соціальних мереж у процесі
навчання інформатичних дисциплін майбутніх вчителів початкової школи; описано
дидактичні можливості використання соціальних мереж під час проведення лекційних та
практичних занять з інформатичних дисциплін; проаналізовано та представлено результати
анкетування студентів спеціальності «Початкова освіта» щодо використання соціальних
мереж в навчальній діяльності та повсякденному житті; проведено статистичний аналіз
результатів педагогічного експерименту щодо впровадження соціальних мереж у
навчальний процес майбутніх вчителів початкової школи.
В статье проанализированы подходы к использованию социальных сетей в
процессе обучения информатическим дисциплинам; описано дидактические возможности
использования социальных сетей во время проведения лекционных и практических занятий
по информатическим дисциплинам; проанализированы и представлены результаты
анкетирования студентов специальности «Начальное образование» по использованию
социальных сетей в учебной деятельности и повседневной жизни; проведен статистический
анализ результатов педагогического эксперимента по внедрению социальных сетей в
учебный процесс будущих учителей начальной школы. Установлено, что их популярность
среди молодежи может получить новые формы реализации и методы использования в
процессе обучения информатическим дисциплинам.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України
 
Date 2015-03-25
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/12983/1/H_Kuchakovska_ITZN_3_IS.pdf
Кучаковська, Галина Андріївна (2015) Роль соціальних мереж в активізації процесу навчання інформатичних дисциплін майбутніх вчителів початкової школи Інформаційні технології і засоби навчання, 47 (3). с. 136-149. ISSN 2076-8184