Світоглядне пігрунтя дослідження безперервної освіти в мережевому суспільстві
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Світоглядне пігрунтя дослідження безперервної освіти в мережевому суспільстві
|
|
Creator |
Боятюк, Олена Василівна
|
|
Subject |
освіта
безперервна освіта освіта впродовж життя мережеве суспільство education continuing education lifelong education network society 930.85 |
|
Description |
Проаналізовано сутність та особливості феномену “мережевого суспільства”. Окрему увагу зосереджено на факторах, що передували його появі. Разом з цим акцентується увага на явищі безперервної освіти: сутнісному наповненні, причинах виникнення, особливостях функціонування у різні часові періоди. З’ясовано, що в науковому просторі існують дві версії походження феномена безперервної освіти: “про давнину ідеї” та “новизну ідеї”. Загалом же досліджений феномен покликаний виконувати компенсуючу функцію інтелектуального збагачення особистості у зв’язку з розвитком суспільства та змінами пріоритетів, які диктує останнє. Світоглядні концепції закордонних та вітчизняних учених засвідчують те, що мережеве суспільство покликане реалізувати принципи безперервної освіти, в свою чергу остання є викликом сучасності до інноваційних зрушень. На основі проаналізованих концепцій, запропоновано власну періодизацію розвитку безперервної освіти, де виокремлено 3 стадії концептуальних поглядів щодо згаданої проблеми: стихійна, теоретико–методологічна та практична. Проведений аналіз поглядів вчених дає можливість говорити про те, що безперервна освіта в окремі часові періоди має свої особливості прояву. Саме практична стадія має найбільшу значимість в епоху мережевого суспільства, коли перед “Homo intelligens” відкриваються нові можливості інформційно– комунікаційного характеру. Basic and peculiarities of “network society” phenomenon were analyzed. Special attention is focused on the factors that had preceded of its appearance. At the same time attention is paid to phenomenon of continuos education: essentially filling, causes of the appearance, peculiarities of functioning in different time periods. It was found that in the scientific area, there are two versions of the origin phenomenon of continuing education “of old idea” and “novelty idea”. In general, study of the phenomenon is for to perform compensatory function of the enrichment the individual due to the development of society and changing priorities dictated due to the last one. Visual concepts of foreign and domestic scientists prove that the network society is intended to implement the principles of lifelong learning, by turn, which is a challenge against modern innovative developments. Own periotization is offered which is based on the analysed concepts in which three stages of conceptual views to the above mentioned issue are marked: spontaneous; theoretical, methodological and practical. The analysis enables views of scientists to claim that continuing education in particular time periods has the features of visualisation. This stage has the greatest practical importance in the era of social networking, when the “Homo intelligens” discover new opportunities informational and communication nature. |
|
Publisher |
Видавництво "Гілея"
|
|
Date |
2016-02-05T12:37:34Z
2016-02-05T12:37:34Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Боятюк О. В. Світоглядне пігрунтя дослідження безперервної освіти в мережевому суспільстві / О. В. Боятюк // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 90 (11). - С. 313-319.
2076-1554 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9266 |
|
Language |
uk
|
|