Комунікативна культура в моді ХХ - ХХІ ст.
ENPUIR - електронний архів наукових публікацій Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Комунікативна культура в моді ХХ - ХХІ ст.
|
|
Creator |
Дерман, Ліля Миколаївна
|
|
Subject |
дизайн
феномен мода комунікації культура прозоодяг андрогінна культура тілесні практики біомеханіка дисциплінарні практики само ідентичність design phenomenon fashion communication culture manufacturing clothing androgynous culture bodily practices biomechanics disciplinary practices self identity 316.47:7.011"19/20" |
|
Description |
Розглядається феномен моди в просторі комунікацій. Визначається його роль і вплив в декількох вимірах : соціологічному, антропологічному, культурно–історичному та комунікативному. Основним завданням даного дослідження : структурувати образи комунікацій у контексті тілесних імплікацій комунікативного простору моди XX–XXI століття. У ході написання дослідницької роботи використовувалися такі методи дослідження як : порівняльний аналіз, метод формалі-зації, діалектичний та феноменологічний методи. Важливу нішу у дослідженні зайняли компаративіські та системні підходи. Піднімається питання щодо того, як в моді відбувається репрезентація тілесності, обмін інформацією, цінностями, як здійснюється загальна спільність тілесних єднань, які існують у контексті культури. Досліджується моделювання тілом біомеханіку руху людини в контексті соціокультурних комунікацій. В статті викладаються і піднімаються основні питання, щодо сучасного проектування, де одяг розуміється як образ світу чи комунікативного простору. Розглядається мода, яка трансформує жіночу та чоловічу тілесність в андрогінних, трансформативних ознаках. Виникнення полівалентного існування комунікативної культури в моді. Концепт андрогінності як частини індустрії мистецтва, моди. In the article are consider phenomenon of fashion in space communications. Determine its role and influence in several dimensions: sociological, anthropological, cultural, historical and communicative. The main objective of this study is a structured way of communication in the context of the physical implications of communicative space fashion XX–XXI century. During the writing of research were used as research methods: a comparative analysis, the method of formalization, dialectical and phenomenological methods. Important niche in the study took comparative and systemic approaches. The article raises the question of how representation occurs in fashion physicality, information exchange, values, how the general community of bodily compounds, existing in a cultural context. We investigate the modeling body biomechanics of human movement in the context of socio–cultural communication. The article presents the main issues raised and relatively modern design, where clothing is understood as the image of the world or of the communication space. Considered a fashion that transforms feminine and masculine physicality in androgynous, transformative features. The emergence of polyvalent existence communicative culture in fashion. Concept of androgyny as part of industry art, fashion. |
|
Publisher |
Видавництво "Гілея"
|
|
Date |
2016-02-09T09:37:59Z
2016-02-09T09:37:59Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Дерман Л. М. Комунікативна культура в моді ХХ - ХХІ ст. / Л. М. Дерман // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : Науковий вісник : Зб. наук. праць. – Київ : НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 86 (7). - С. 206-210.
2076-1554 http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/9304 |
|
Language |
uk
|
|