Запис Детальніше

Дизайн як засіб розвитку особистості в умовах інформаційного предметно-просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Дизайн як засіб розвитку особистості в умовах інформаційного предметно-просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів
Design as a means of personal development in the information domain-spatial environment specialized Secondary schools
Дизайн как средство развития личности в условиях информационной предметно–пространственной среды специализированных средних учебных заведений
 
Creator Obukhovska, E. V.; National Aviation University, Kyiv
 
Subject Спеціалізовані середні навчальні заклади; дизайн інформаційного середовища; принцип безперервності навчання.
747:643:373.6(045)
Specialized secondary schools; the design of the information environment; the principle of continuity of learning.
747:643:373.6 (045)
Специализированные средние учебные заведения; дизайн информационной предметно–пространственной среды; принцип непрерывности обучения.
747:643:373.6(045)
 
Description Стаття розглядає питання відповідності сучасних вимог навчально–виховного процесу до умов функціонування та розвитку інформаційного предметно–просторового середовища спеціалізованих середніх навчальних закладів, як одного з факторів впливу на формування особистості підлітка. Розглянуто аспекти адаптивності, універсальності, змістовності, індивідуалізації в контексті соціально орієнтованого дизайну.
The article examines the compatibility of the current requirements of the educational process to the operation and development of an information objectspatial environment specialized secondary schools as one of the factors influencing the formation of adolescent personality. The aspects of adaptability, versatility,content, individualization in the context of socially oriented design.
Статья рассматривает вопросы соответствия современных требований учебно–воспитательного процесса и условий функционирования и развития информационной предметно–пространственной среды специализированных средних учебных заведений, как одного из факторов влияния на формирование личности подростка. Рассмотрены аспекты адаптивности, универсальности, содержательности, индивидуализации в контексте социально ориентированного дизайна.
 
Publisher Національний Авиаційний Університет
 
Contributor


 
Date 2012-04-29
 
Type Рецензована стаття
 
Format application/pdf
application/pdf
application/pdf
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/Design/article/view/6089
 
Source Теорія та практика дизайну; № 2 (2012); 37-42
Теория и практика дизайна; № 2 (2012); 37-42
Theory and practice of design; № 2 (2012); 37-42
 
Language uk;ru;en.