Запис Детальніше

Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції
 
Creator Кіпень, В.П.
 
Subject Материалы VI научных чтений
 
Description На протязі досить тривалого періоду визнавалось, що інститути вищої освіти, зокрема університети, відносяться до одних з найбільш стабільних соціальних інститутів, які існували на протязі останніх 500 років. Чи зможе зберегти таку стабільність існуюча модель вищої школи в ХХІ столітті? Адже вища освіта стикається з серйозними проблемами. Детермінантою неминучих змін стає система науки і виробництва знань. За останні тридцять років суспільство згенерувало більше знань, ніж їх було вироблено на протязі всієї попередньої історії людства[1]. Кількісні зрушення поступово переростають в нову якість. Існуюча до цього модель була жорстко пов’язана з розділенням знання між окремими науками і може бути названа дисциплінарною. Дисциплінарна структура в вищій освіті являла собою чітке поєднання викладання і досліджень. Ця структура визначала, що повинно вважатися «справжньою наукою» і в відповідності з цим, що повинні вивчати і знати студенти. В даний момент дисциплінарний підхід грає певну роль при управлінні університетами і в їх структурній організації. Проте зараз дисциплінарна система заміняється новою. Очікується, що саме вона ляже в основу майбутньої організації науково-дослідницької роботи і навчання в університетах.
 
Date 2016-02-11T16:27:21Z
2016-02-11T16:27:21Z
1999
 
Type Article
 
Identifier Взаємодія науки і вищої школи в ХХІ столітті: через конкуренцію до конвергенції / В.П. Кіпень // Культура народов Причерноморья. — 1999. — № 11. — С. 183-188. — Бібліогр.: 13 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94531
 
Language ru
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України