Запис Детальніше

Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери

Vernadsky National Library of Ukraine

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
 
Creator Белік, О.О.
 
Subject Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
 
Description У статті розглянуто методичні підходи до оцінки і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери. Розроблена методика оцінки ринкової позиції підприємства, проведена класифікація стратегій позиціонування аграрних підприємств. Запропонована концептуальна схема вибору ключових факторів позиціонування підприємства аграрної сфери.
В статье рассмотрены методические подходы к оценке и формирование рыночных позиций предприятий аграрной сферы. Разработана методика оценки рыночной позиции предприятия, проведена классификация стратегий позиционирования аграрных предприятий. Предложенная концептуальная схема выбора ключевых факторов позиционирования предприятия аграрной сферы.
The article discusses methodological approaches to the assessment and the market position of enterprises of agrarian sphere. The method of assessing the market position of the company, a classification of positioning strategies of agricultural enterprises. Conceptual scheme selection key factors positioning the company agrarian sphere.
 
Date 2016-02-12T07:58:09Z
2016-02-12T07:58:09Z
2014
 
Type Article
 
Identifier Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери / О.О. Белік // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 274. — С. 139-143. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
1562-0808
http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94809
332.02;332.14;658.802.
 
Language uk
 
Relation Культура народов Причерноморья
 
Publisher Кримський науковий центр НАН України і МОН України