Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
Vernadsky National Library of Ukraine
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери
|
|
Creator |
Белік, О.О.
|
|
Subject |
Проблемы материальной культуры – ЭКОНОМИЧЕСКИЕ НАУКИ
|
|
Description |
У статті розглянуто методичні підходи до оцінки і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери. Розроблена методика оцінки ринкової позиції підприємства, проведена класифікація стратегій позиціонування аграрних підприємств. Запропонована концептуальна схема вибору ключових факторів позиціонування підприємства аграрної сфери.
В статье рассмотрены методические подходы к оценке и формирование рыночных позиций предприятий аграрной сферы. Разработана методика оценки рыночной позиции предприятия, проведена классификация стратегий позиционирования аграрных предприятий. Предложенная концептуальная схема выбора ключевых факторов позиционирования предприятия аграрной сферы. The article discusses methodological approaches to the assessment and the market position of enterprises of agrarian sphere. The method of assessing the market position of the company, a classification of positioning strategies of agricultural enterprises. Conceptual scheme selection key factors positioning the company agrarian sphere. |
|
Date |
2016-02-12T07:58:09Z
2016-02-12T07:58:09Z 2014 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Оцінка і формування ринкових позицій підприємств аграрної сфери / О.О. Белік // Культура народов Причерноморья. — 2014. — № 274. — С. 139-143. — Бібліогр.: 5 назв. — укр.
1562-0808 http://dspace.nbuv.gov.ua/handle/123456789/94809 332.02;332.14;658.802. |
|
Language |
uk
|
|
Relation |
Культура народов Причерноморья
|
|
Publisher |
Кримський науковий центр НАН України і МОН України
|
|