Запис Детальніше

СИСТЕМА ОСВІТИ УКРАЇНИ ЯК ОБ’ЄКТ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ: ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ОСВІТИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title СИСТЕМА ОСВІТИ УКРАЇНИ ЯК ОБ’ЄКТ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ: ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ОСВІТИ
EDUCATION SYSTEM OF UKRAINE AS OBJECT OF INFORMATIZATION: KINDS OF ACTIVITY IN AN EDUCATION SYSTEM
СИСТЕМА ОБРАЗОВАНИЯ УКРАИНЫ КАК ОБЪЕКТ ИНФОРМАТИЗАЦИИ: ВИДЫ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ В СИСТЕМЕ ОБРАЗОВАНИЯ
СИСТЕМА ОСВІТИ УКРАЇНИ ЯК ОБ’ЄКТ ІНФОРМАТИЗАЦІЇ: ВИДИ ДІЯЛЬНОСТІ В СИСТЕМІ ОСВІТИ
 
Creator Pylypchuk, Anatolii Yu.
 
Subject kinds of activity in an education system; informatization of education; means of information-communication technologies; unified information space
виды деятельности в системе образования; информатизация образования; средства информационно-коммуникационные технологии; единое информационное пространство
види діяльності в системі освіти; інформатизація освіти; засоби інформаційно-комунікаційних технологій; єдиний інформаційний простір
 
Description До найважливіших параметрів системи освіти, які характеризують її як об’єкт інформатизації, належить структура системи освіти і види діяльності, які здійснюються в ній. У даній статті розглядаються види діяльності, які здійснюються в системі освіти, та їх класифікація. Ці дослідження разом із дослідженнями структури системи освіти необхідні для створення ефективних систем інформатизації як окремих об’єктів, так і системи освіти в цілому.
The structures of an education system and kinds of activity which are carried out in it belong to the major parameters of an education system characterizing it as object of informatization. There are considered different kinds of activity and their classification in an education system. These researches as well as researches of structure of an education system are necessary for creation of effective systems of informatization as for separate objects, and an education system as a whole.
К важнейшим параметрам системы образования, которые характеризуют ее как объект информатизации, принадлежат структура системы образования и виды деятельности, которые осуществляются в ней. В данной статье рассматриваются виды деятельности, которые осуществляются в системе образования, и их классификация. Эти исследования вместе с исследованиями структуры системы образования необходимы для создания эффективных систем информатизации, как отдельных объектов, так и системы образования в целом.
До найважливіших параметрів системи освіти, які характеризують її як об’єкт інформатизації, належить структура системи освіти і види діяльності, які здійснюються в ній. У даній статті розглядаються види діяльності, які здійснюються в системі освіти, та їх класифікація. Ці дослідження разом із дослідженнями структури системи освіти необхідні для створення ефективних систем інформатизації як окремих об’єктів, так і системи освіти в цілому.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-07-13
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/12
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 9, No 1 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 9, No 1 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/12/4
 
Rights Copyright (c) 2010 Anatolii Yu. Pylypchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0