INTEGRATED SUPPORT PROGRAM ENVIRONMENT FOR "MATLOG" DISTANCE LEARNING COURSE: CONCEPT, ARCHITECTURE AND REALIZATION
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
INTEGRATED SUPPORT PROGRAM ENVIRONMENT FOR "MATLOG" DISTANCE LEARNING COURSE: CONCEPT, ARCHITECTURE AND REALIZATION
ИНТЕГРИРОВАННАЯ ПРОГРАММНАЯ СРЕДА ПОДДЕРЖКИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ «МАТЛОГ»: КОНЦЕПЦИЯ, АРХИТЕКТУРА И РЕАЛИЗАЦИЯ ІНТЕГРОВАНЕ ПРОГРАМНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДТРИМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ «МАТЛОГ»: КОНЦЕПЦІЯ, АРХІТЕКТУРА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ ІНТЕГРОВАНЕ ПРОГРАМНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДТРИМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ «МАТЛОГ»: КОНЦЕПЦІЯ, АРХІТЕКТУРА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ |
|
Creator |
Sinko, Yurii I.
|
|
Subject |
mathematical logic integrated program environment; information technologies of training; distance learning; program-pedagogical means; means of training; component; practical mathematical activity
математическая логика; интегрированная программная среда; информационные технологии обучения; дистанционное обучение; программно-педагогические средства; средства обучения; компонента; практическая математическая деятельность математична логіка; інтегроване програмне середовище; інформаційні технології навчання; дистанційне навчання; програмно-педагогічні засоби; засоби навчання; компонент; практична математична діяльність |
|
Description |
In the article the conceptual approach to construction of own mathematics training program systems with support of practical mathematical activity and use them as components of distance learning system is submitted; the basic requirements and architecture of such program systems, principles and technologies of realization are considered.
В данной статье представлен концептуальный подход к построению собственных программных систем обучения математике с поддержкой практической математической деятельности и использование их как компоненты системы дистанционного обучения; рассмотрены основные требования и архитектура таких программных систем, принципы и технологии реализации. У даній статті представлено концептуальний підхід до побудови власних програмних систем навчання математики з підтримкою практичної математичної діяльності і використання їх як компонента системи дистанційного навчання; розглянуто основні вимоги та архітектура таких програмних систем, принципи та технології реалізації. <У даній статті представлено концептуальний підхід до побудови власних програмних систем навчання математики з підтримкою практичної математичної діяльності і використання їх як компонента системи дистанційного навчання; розглянуто основні вимоги та архітектура таких програмних систем, принципи та технології реалізації |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-03
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/33
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 9, No 1 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 9, No 1 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/33/21
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Yurii I. Sinko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|