Запис Детальніше

INTEGRATED SUPPORT PROGRAM ENVIRONMENT FOR "MATLOG" DISTANCE LEARNING COURSE: CONCEPT, ARCHITECTURE AND REALIZATION

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title INTEGRATED SUPPORT PROGRAM ENVIRONMENT FOR "MATLOG" DISTANCE LEARNING COURSE: CONCEPT, ARCHITECTURE AND REALIZATION
ИНТЕГРИРОВАННАЯ ПРОГРАММНАЯ СРЕДА ПОДДЕРЖКИ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ «МАТЛОГ»: КОНЦЕПЦИЯ, АРХИТЕКТУРА И РЕАЛИЗАЦИЯ
ІНТЕГРОВАНЕ ПРОГРАМНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДТРИМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ «МАТЛОГ»: КОНЦЕПЦІЯ, АРХІТЕКТУРА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ
ІНТЕГРОВАНЕ ПРОГРАМНЕ СЕРЕДОВИЩЕ ПІДТРИМКИ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ «МАТЛОГ»: КОНЦЕПЦІЯ, АРХІТЕКТУРА ТА РЕАЛІЗАЦІЯ
 
Creator Sinko, Yurii I.
 
Subject mathematical logic integrated program environment; information technologies of training; distance learning; program-pedagogical means; means of training; component; practical mathematical activity
математическая логика; интегрированная программная среда; информационные технологии обучения; дистанционное обучение; программно-педагогические средства; средства обучения; компонента; практическая математическая деятельность
математична логіка; інтегроване програмне середовище; інформаційні технології навчання; дистанційне навчання; програмно-педагогічні засоби; засоби навчання; компонент; практична математична діяльність
 
Description In the article the conceptual approach to construction of own mathematics training program systems with support of practical mathematical activity and use them as components of distance learning system is submitted; the basic requirements and architecture of such program systems, principles and technologies of realization are considered.
В данной статье представлен концептуальный подход к построению собственных программных систем обучения математике с поддержкой практической математической деятельности и использование их как компоненты системы дистанционного обучения; рассмотрены основные требования и архитектура таких программных систем, принципы и технологии реализации.
У даній статті представлено концептуальний підхід до побудови власних програмних систем навчання математики з підтримкою практичної математичної діяльності і використання їх як компонента системи дистанційного навчання; розглянуто основні вимоги та архітектура таких програмних систем, принципи та технології реалізації.
<У даній статті представлено концептуальний підхід до побудови власних програмних систем навчання математики з підтримкою практичної математичної діяльності і використання їх як компонента системи дистанційного навчання; розглянуто основні вимоги та архітектура таких програмних систем, принципи та технології реалізації
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-03
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/33
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 9, No 1 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 9, No 1 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 9, No 1 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/33/21
 
Rights Copyright (c) 2010 Yurii I. Sinko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0