Запис Детальніше

ROLE OF EXPERIMENT IN PROFESSIONAL PREPARATION OF FUTURE SPECIALISTS IN THE SYSTEM «COLLEGE-UNIVERSITY»

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ROLE OF EXPERIMENT IN PROFESSIONAL PREPARATION OF FUTURE SPECIALISTS IN THE SYSTEM «COLLEGE-UNIVERSITY»
РОЛЬ ЭКСПЕРИМЕНТА В ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ ПОДГОТОВКЕ БУДУЩИХ СПЕЦИАЛИСТОВ В СИСТЕМЕ «КОЛЛЕДЖ-УНИВЕРСИТЕТ»
РОЛЬ ЕКСПЕРИМЕНТУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ «КОЛЕДЖ-УНІВЕРСИТЕТ»
РОЛЬ ЕКСПЕРИМЕНТУ В ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ У СИСТЕМІ «КОЛЕДЖ-УНІВЕРСИТЕТ»
 
Creator Levochko, Mariia T.
 
Subject professional preparation; professional competence; economic; system «college-university»
профессиональная подготовка; профессиональная компетентность; экономическая отрасль; система «колледж-университет»
професійна підготовка; професійна компетентність; економічна галузь; система «коледж-університет»
 
Description In the article a value and role of experiment in professional preparation of future specialists opens up in the system “college-university”. An experiment plays a considerable role during realization of pedagogical, educational reforms, enables to check up the professional competence of specialists, professional abilities and skills, theoretical purchased knowledgе which are inculcated in practical activity in practicе. During research, by carrying out the experiments, the basic criteria of learning efficiency with use of test tasks and questioning for formation of professional competence and professional skills of the future specialists of economic branch in the system "college-university" have been offered.
В статье раскрывается значение и роль эксперимента в профессиональной подготовке будущих специалистов в системе «колледж-университет». Эксперимент играет ведущую роль во время осуществления образовательных, педагогических реформ, делает возможным практическую проверку профессиональной компетентности специалистов, профессиональные умения и навыки, теоретические знания, используемые в практической деятельности. В ходе исследования путем проведения експериментов были предложены основные критерии эффективности обучения с использованием тестовых заданий, анкетирования для формирования профессиональной компетентности и профессиональных навыков будущих специалистов экономической отрасли в системе «колледж-университет».
У статті розкривається значення і роль експерименту в професійній підготовці майбутніх фахівців в системі «коледж-університет». Експеримент грає провідну роль під час здійснення освітніх, педагогічних реформ, робить можливою практичну перевірку професійної компетентності фахівців, професійні уміння і навики, теоретичні знання, використовувані в практичній діяльності. В ході дослідження шляхом проведення експериментів були запропонували основні критерії ефективності навчання з використанням тестових завдань, анкетування для формування професійної компетентності та професійних вмінь майбутніх фахівців економічної галузі у системі коледж-університет.
У статті розкривається значення і роль експерименту в професійній підготовці майбутніх фахівців в системі «коледж-університет». Експеримент грає провідну роль під час здійснення освітніх, педагогічних реформ, робить можливою практичну перевірку професійної компетентності фахівців, професійні уміння і навики, теоретичні знання, використовувані в практичній діяльності. В ході дослідження шляхом проведення експериментів були запропонували основні критерії ефективності навчання з використанням тестових завдань, анкетування для формування професійної компетентності та професійних вмінь майбутніх фахівців економічної галузі у системі коледж-університет.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/70
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 15, No 1 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 15, No 1 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 15, No 1 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/70/56
 
Rights Copyright (c) 2010 Mariia T. Levochko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0