Запис Детальніше

ROLE OF COMPUTER ORIENTED MEANS OF EDUCATION IN METHODS OF PROJECTS TO STUDY CHEMISTRY IN PROFILE SCHOOL

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ROLE OF COMPUTER ORIENTED MEANS OF EDUCATION IN METHODS OF PROJECTS TO STUDY CHEMISTRY IN PROFILE SCHOOL
РОЛЬ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В МЕТОДІ ПРОЕКТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЇ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
РОЛЬ КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТИРОВАННЫХ СРЕДСТВ ОБУЧЕНИЯ В МЕТОДЕ ПРОЕКТОВ ПРИ ИЗУЧЕНИИ ХИМИИ В ПРОФИЛЬНОЙ ШКОЛЕ
РОЛЬ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАННЯ В МЕТОДІ ПРОЕКТІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ХІМІЇ У ПРОФІЛЬНІЙ ШКОЛІ
 
Creator Tukalo, Maria D.
 
Subject project method; computer-oriented means of education; multimedia presentations
метод проектов; компьютерно ориентированные средства обучения; мультимедиа-презентации
метод проектів; комп’ютерно орієнтовані засоби навчання; мультимедіа-презентації
 
Description The article reveals the importance of computer-oriented means of education using a different method of targeting projects to study chemistry in professional schools, gives the classification and characteristics of the project depending on the location, purpose or method of their implementation, indicating the main motivations and methodological principles of project activities during the transition high level secondary school to a new level of training.
Статья раскрывает значение использования компьютерно ориентированных средств обучения с применением метода проектов разной направленности при изучении химии в профильной школе, дает классификацию и характеристику проектов в зависимости от места, цели или способа их воплощения, указывает на основные мотивы и методологические принципы проектной деятельности при переходе старшей школы на качественно новый уровень обучения.
Стаття розкриває значення використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання із застосуванням методу проектів різного спрямування при вивченні хімії в профільній школі, дає класифікацію та характеристику проектів в залежності від місця, мети або способу їх втілення, вказує на основні мотиви та методологічні принципи проектної діяльності при переході старшої школи на якісно новий рівень навчання.
Стаття розкриває значення використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання із застосуванням методу проектів різного спрямування при вивченні хімії в профільній школі, дає класифікацію та характеристику проектів в залежності від місця, мети або способу їх втілення, вказує на основні мотиви та методологічні принципи проектної діяльності при переході старшої школи на якісно новий рівень навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-08-18
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/86
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 12, No 4 (2009)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 12, No 4 (2009)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/86/72
 
Rights Copyright (c) 2010 Maria D. Tukalo
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0