Запис Детальніше

COMPUTER ORIENTED FACILITIES OF TEACHING AND INFORMATIVE COMPETENCE

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title COMPUTER ORIENTED FACILITIES OF TEACHING AND INFORMATIVE COMPETENCE
КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТРОВАННЫЕ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ И ИНФОРМАЦИОННАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ
КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ
 
Creator Naumenko, Olga M.
 
Subject computer; teaching facilities; competence
компьютер; средства обучения; компетентность
комп’ютер; засоби навчання; компетентність
 
Description In the article it is considered the history of views to the tasks of education, estimations of its effectiveness from the point of view of forming of basic vitally important competences. Opinions to the problem in different countries, international organizations, corresponding experience of the Ukrainian system of education are described. The necessity of forming of informative competence of future teacher is reasonable in the conditions of application of the computer oriented facilities of teaching at the study of naturally scientific cycle subjects in pedagogical colleges. Prognosis estimations concerning the development of methods of application of computer oriented facilities of teaching are presented.
Рассматривается история развития взглядов на задачи образования, оценки его результативности с точки зрения формирования основных жизненно важных компетентностей. Освещаются взгляды на проблему в разных странах, международных организациях, описывается соответствующий опыт украинской системы образования. Обоснована необходимость формирования информационной компетентности будущего учителя в условиях применения компьютерно ориентированных средств обучения при изучении предметов естественно-научного цикла в педагогических колледжах. Приводятся прогнозные оценки относительно развития методик применения компьютерно ориентированных средств обучения.
Розглядається історія розвитку поглядів на завдання освіти, оцінювання її результативності з точки зору формування основних життєвих компетентностей. Висвітлюються погляди на проблему в різних країнах, міжнародних організаціях, описується відповідний досвід української системи освіти. Обґрунтовано необхідність формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя в умовах застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у вивченні предметів природничо-наукового циклу в педагогічних коледжах. Наводяться прогнозні оцінки щодо розвитку методик застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання.
Розглядається історія розвитку поглядів на завдання освіти, оцінювання її результативності з точки зору формування основних життєвих компетентностей. Висвітлюються погляди на проблему в різних країнах, міжнародних організаціях, описується відповідний досвід української системи освіти. Обґрунтовано необхідність формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя в умовах застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у вивченні предметів природничо-наукового циклу в педагогічних коледжах. Наводяться прогнозні оцінки щодо розвитку методик застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-09-01
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/248
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/248/234
 
Rights Copyright (c) 2010 Olga M. Naumenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0