COMPUTER ORIENTED FACILITIES OF TEACHING AND INFORMATIVE COMPETENCE
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
COMPUTER ORIENTED FACILITIES OF TEACHING AND INFORMATIVE COMPETENCE
КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ КОМПЬЮТЕРНО ОРИЕНТРОВАННЫЕ СРЕДСТВА ОБУЧЕНИЯ И ИНФОРМАЦИОННАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ КОМП’ЮТЕРНО ОРІЄНТОВАНІ ЗАСОБИ НАВЧАННЯ ТА ІНФОРМАЦІЙНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ |
|
Creator |
Naumenko, Olga M.
|
|
Subject |
computer; teaching facilities; competence
компьютер; средства обучения; компетентность комп’ютер; засоби навчання; компетентність |
|
Description |
In the article it is considered the history of views to the tasks of education, estimations of its effectiveness from the point of view of forming of basic vitally important competences. Opinions to the problem in different countries, international organizations, corresponding experience of the Ukrainian system of education are described. The necessity of forming of informative competence of future teacher is reasonable in the conditions of application of the computer oriented facilities of teaching at the study of naturally scientific cycle subjects in pedagogical colleges. Prognosis estimations concerning the development of methods of application of computer oriented facilities of teaching are presented.
Рассматривается история развития взглядов на задачи образования, оценки его результативности с точки зрения формирования основных жизненно важных компетентностей. Освещаются взгляды на проблему в разных странах, международных организациях, описывается соответствующий опыт украинской системы образования. Обоснована необходимость формирования информационной компетентности будущего учителя в условиях применения компьютерно ориентированных средств обучения при изучении предметов естественно-научного цикла в педагогических колледжах. Приводятся прогнозные оценки относительно развития методик применения компьютерно ориентированных средств обучения. Розглядається історія розвитку поглядів на завдання освіти, оцінювання її результативності з точки зору формування основних життєвих компетентностей. Висвітлюються погляди на проблему в різних країнах, міжнародних організаціях, описується відповідний досвід української системи освіти. Обґрунтовано необхідність формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя в умовах застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у вивченні предметів природничо-наукового циклу в педагогічних коледжах. Наводяться прогнозні оцінки щодо розвитку методик застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання. Розглядається історія розвитку поглядів на завдання освіти, оцінювання її результативності з точки зору формування основних життєвих компетентностей. Висвітлюються погляди на проблему в різних країнах, міжнародних організаціях, описується відповідний досвід української системи освіти. Обґрунтовано необхідність формування інформаційної компетентності майбутнього вчителя в умовах застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання у вивченні предметів природничо-наукового циклу в педагогічних коледжах. Наводяться прогнозні оцінки щодо розвитку методик застосування комп’ютерно орієнтованих засобів навчання. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/248
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/248/234
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Olga M. Naumenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|