ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ
THEORETICAL ASPECTS OF COGNITIVE ACTIVITY ТЕОРЕТИЧЕСКИЕ АСПЕКТЫ ПОЗНАВАТЕЛЬНОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ |
|
Creator |
Soldatenko, Mykola M.
|
|
Subject |
пізнання; пізнавальний процес; інформація; наукове знання
knowledge; informative process; information; scientific knowledge познание; познавательный процесс; информация; научное знание |
|
Description |
У статті аналізуються деякі особливості пізнавального процесу, механізми його взаємодії з практичною діяльністю і комунікацією. Розглядається навчальне і наукове пізнання, процеси розвитку знання і «виробництва» наукового знання. Пізнавальна діяльність розглядається як процес отримання нового знання через механізми сприйняття інформації, її осмислення, запам’ятовування і використання знань у практичній діяльності. Аналізується характер взаємодії нового знання як з окремими компонентами соціальної реальності, так і з тим знанням, яке йому передувало.
The article deals with definite peculiarities of a cognitive activity, the mechanisms of its interconnection with practical activity and communication are analyzed. The learning and scientific cognition, the processes of the scientific knowledge development and creation are considered. The cognitive activity is regarded as the process of new knowledge acquisition by the mechanisms of perception of information, it’s realizing, learning and using in practical activity. The character of interrelation of new knowledge with certain components of the social reality as well as with previous knowledge has been analyzed. В статье анализируются некоторые особенности познавательного процесса, механизмы его взаимодействия с практической деятельностью и коммуникацией. Рассматривается учебное и научное познание, процессы развития знания и «производства» научного знания. Познавательная деятельность рассматривается как процесс получения нового знания через механизмы восприятия информации, её осмысления, запоминания и использования в практической деятельности. Анализируется характер взаимодействия нового знания с некоторыми компонентами социальной реальности, а также с тем знанием, которое ему предшествовало. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2011-03-11
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/417
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 21, No 1 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 21, No 1 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/417/356
|
|
Rights |
Copyright (c) 2011 Mykola M. Soldatenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|