Запис Детальніше

INTERNET-ORIENTED PEDAGOGIC TECHNOLOGIES: PROBLEM OF INTERPRETATION OF AN IDEA

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title INTERNET-ORIENTED PEDAGOGIC TECHNOLOGIES: PROBLEM OF INTERPRETATION OF AN IDEA
ИНТЕРНЕТ-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИ: ПРОБЛЕМА ИНТЕРПРЕТАЦИИ ПОНЯТИЯ
ІНТЕРНЕТ ОРІЄНТОВАНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ПРОБЛЕМА ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ПОНЯТТЯ
 
Creator Sokolyuk, Oleksandra M.
Zhuk, Yuriy O.
 
Subject рedagogic technology; networking technology; Internet; idea
педагогическая технология; сетевая технология; Интернет; концепт
педагогічна технологія; мережна технологія; Інтернет; концепт
 
Description The article discloses the peculiarities of «Internet-oriented pedagogic technologies» idea creation and their use in pedagogic environment based on psychological-pedagogic literature analysis. It is shown the actuality to make clear new definitions that teacher can use in his vocabulary. The problem of non-critical transfer of technological terminology into pedagogic field is reviewed as well as the possibility of use of non-clear ideas in pedagogic terminology. It is shown that the «concept» idea relative to the «Internet-oriented pedagogic technology» idea eliminates the issue of necessity in unambiguous definition of said idea.
В статье на основе анализа психолого-педагогической литературы рассмотрены особенности образования и употребления в педагогическом обращении определения понятия «Интернет ориентированы педагогические технологии». Показана актуальность более четкого определения новых понятий, которыми пополняется словарь педагога. Рассмотрена проблема некритического перенесения технологической терминологии в педагогическую отрасль и возможность использования в педагогической терминологии не четко определенных понятий. Показано, что использование понятия «концепт» относительно понятия «Интернет ориентирована педагогическая технология» снимает вопрос относительно необходимости предоставить однозначное определение этого понятия.
У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто особливості утворення й вживання у педагогічному обігу визначення поняття «Інтернет орієнтовані педагогічні технології» («ІОПТ»). Показано актуальність більш чіткого визначення нових означень, якими поповнюється словник педагога. Розглянуто проблему некритичного перенесення технологічної термінології у педагогічну галузь і можливість використання в педагогічній термінології нечітко визначених понять. Показано, що використання поняття «концепт» відносно поняття «Інтернет орієнтована педагогічна технологія» знімає питання відносно необхідності надати однозначне визначення цього поняття.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2012-09-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/713
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 30, No 4 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 30, No 4 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 30, No 4 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 30, No 4 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/713/527
 
Rights Copyright (c) 2012 Oleksandra M. Sokolyuk, Yuriy O. Zhuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0