INTERNET-ORIENTED PEDAGOGIC TECHNOLOGIES: PROBLEM OF INTERPRETATION OF AN IDEA
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
INTERNET-ORIENTED PEDAGOGIC TECHNOLOGIES: PROBLEM OF INTERPRETATION OF AN IDEA
ИНТЕРНЕТ-ОРИЕНТИРОВАННЫЕ ПЕДАГОГИЧЕСКИЕ ТЕХНОЛОГИ: ПРОБЛЕМА ИНТЕРПРЕТАЦИИ ПОНЯТИЯ ІНТЕРНЕТ ОРІЄНТОВАНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ: ПРОБЛЕМА ІНТЕРПРЕТАЦІЇ ПОНЯТТЯ |
|
Creator |
Sokolyuk, Oleksandra M.
Zhuk, Yuriy O. |
|
Subject |
рedagogic technology; networking technology; Internet; idea
педагогическая технология; сетевая технология; Интернет; концепт педагогічна технологія; мережна технологія; Інтернет; концепт |
|
Description |
The article discloses the peculiarities of «Internet-oriented pedagogic technologies» idea creation and their use in pedagogic environment based on psychological-pedagogic literature analysis. It is shown the actuality to make clear new definitions that teacher can use in his vocabulary. The problem of non-critical transfer of technological terminology into pedagogic field is reviewed as well as the possibility of use of non-clear ideas in pedagogic terminology. It is shown that the «concept» idea relative to the «Internet-oriented pedagogic technology» idea eliminates the issue of necessity in unambiguous definition of said idea.
В статье на основе анализа психолого-педагогической литературы рассмотрены особенности образования и употребления в педагогическом обращении определения понятия «Интернет ориентированы педагогические технологии». Показана актуальность более четкого определения новых понятий, которыми пополняется словарь педагога. Рассмотрена проблема некритического перенесения технологической терминологии в педагогическую отрасль и возможность использования в педагогической терминологии не четко определенных понятий. Показано, что использование понятия «концепт» относительно понятия «Интернет ориентирована педагогическая технология» снимает вопрос относительно необходимости предоставить однозначное определение этого понятия. У статті на основі аналізу психолого-педагогічної літератури розглянуто особливості утворення й вживання у педагогічному обігу визначення поняття «Інтернет орієнтовані педагогічні технології» («ІОПТ»). Показано актуальність більш чіткого визначення нових означень, якими поповнюється словник педагога. Розглянуто проблему некритичного перенесення технологічної термінології у педагогічну галузь і можливість використання в педагогічній термінології нечітко визначених понять. Показано, що використання поняття «концепт» відносно поняття «Інтернет орієнтована педагогічна технологія» знімає питання відносно необхідності надати однозначне визначення цього поняття. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2012-09-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/713
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 30, No 4 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 30, No 4 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 30, No 4 (2012) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 30, No 4 (2012) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/713/527
|
|
Rights |
Copyright (c) 2012 Oleksandra M. Sokolyuk, Yuriy O. Zhuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|