ВИКОРИСТАННЯ OPEN SOURCE PHYSICS У LCMS MOODLE
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ВИКОРИСТАННЯ OPEN SOURCE PHYSICS У LCMS MOODLE
USE OF OPEN SOURCE PHYSICS IN LCMS MOODLE ИСПОЛЬЗОВАНИЕ OPEN SOURCE PHYSICS В LCMS MOODLE |
|
Creator |
Franchuk, Vasyl M.
Mykytenko, Pavlo V. |
|
Subject |
LCMS MOODLE; EJSApp; бібліотека Open Source Physics; ресурси LCMS MOODLE; Java-аплет
LCMS MOODLE; EJSApp; Open Source Physics Library; LCMS MOODLE resources; Java-applet LCMS MOODLE; EJSApp; библиотека Open Source Physics; ресурсы LCMS MOODLE; Java-апплет |
|
Description |
Під час проектування і розробки електронних навчальних курсів іноді може не вистачати стандартних елементів LCMS MOODLE. Це може обумовлюватись тим, що іноді неможливо провести демонстраційні досліди фізичних явищ чи процесів у наявних умовах навчального закладу, зокрема це стосується лабораторних робіт, коли потрібно змоделювати той чи інший процес, фактично не маючи фізичних приладів і оснащення. У LCMS MOODLE викладач може використовувати стандартні елементи (модулі діяльності) для побудови навчального курсу. Якщо для викладача недостатньо стандартних модулів для організації навчальної діяльності студентів, зокрема з фізики, то він має змогу додати інші модулі, які не включені до офіційної версії системи MOODLE. Одним із таких модулів може бути модуль EJSApp. За допомогою цього модуля діяльності EJSApp викладач може додавати Java-аплети, створені з Java симуляторів у LCMS MOODLE, використовуючи бібліотеки Open Source Physics.
While designing and development of e-learning courses the LCMS MOODLE standard elements are deficient. This may be due to the fact that sometimes it is impossible to conduct demonstration experiments of physical phenomena or processes in the existing conditions of the institution, especially for laboratory work when you want to simulate a particular process without actually having physical devices and equipment. A teacher can use standard components (modules activity) to build the course in LCMS MOODLE. In case the teacher has not enough standard modules for students training activities, including physics, he can add other modules that are not included in the official version of the MOODLE system. EJSApp module can be one of them. With help of EJSApp module the teacher can add Java-applets created with Java simulation in LCMS MOODLE using Library Open Source Physics. При проектировании и разработке электронных учебных курсов иногда может не хватать стандартных элементов LCMS MOODLE. Это может обусловливаться тем, что иногда невозможно провести демонстрационные опыты физических явлений или процессов в существующих условиях учебного заведения, в частности это касается лабораторных работ, когда нужно смоделировать тот или иной процесс, фактически не имея физических приборов и оснащения. В LCMS MOODLE преподаватель может использовать стандартные элементы (модули деятельности) для построения учебного курса. Если для преподавателя недостаточно стандартных модулей для организации учебной деятельности студентов, в том числе по физике, то он имеет возможность добавить другие модули, которые не включены в официальную версию системы MOODLE. Одним из таких модулей может быть модуль EJSApp. С помощью этого модуля деятельности EJSApp преподаватель может добавлять Java-апплеты, созданные с Java симуляторов в LCMS MOODLE используя библиотеки Open Source Physics. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2015-02-23
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття рецензируемая статья Peer-reviewed Article |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1187
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 45, No 1 (2015); 156-168
Информационные технологии и средства обучения; Vol 45, No 1 (2015); 156-168 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 156-168 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 156-168 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1187/899
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Vasyl M. Franchuk, Pavlo V. Mykytenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|