Запис Детальніше

РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title РОЛЬ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ В АКТИВІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ
THE ROLE OF SOCIAL NETWORKS FOR THE ACTIVIZATION THE LEARNING PROCESS OF INFORMATICS FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS
РОЛЬ СОЦИАЛЬНЫХ СЕТЕЙ В АКТИВИЗАЦИИ ПРОЦЕССА ОБУЧЕНИЯ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЫ ИНФОРМАТИЧЕСКИМ ДИСЦИПЛИНАМ
 
Creator Kuchakovska, Halyna А.
 
Subject навчальний процес; майбутні вчителі початкової школи; інформаційне суспільство; інформатичні дисципліни; ІКТ; хмаро орієнтовані технології; соціальні мережі
educational process; future primary school teacher; information society; informatics; ICT; cloud technologies; social networks
учебный процесс; будущие учителя начальной школы; информационное общество; информатические дисциплины; ИКТ; облачные технологии; социальные сети
 
Description У статті проаналізовано підходи до використання соціальних мереж у процесі навчання інформатичних дисциплін майбутніх вчителів початкової школи; описано дидактичні можливості використання соціальних мереж під час проведення лекційних та практичних занять з інформатичних дисциплін; проаналізовано та представлено результати анкетування студентів спеціальності «Початкова освіта» щодо використання соціальних мереж в навчальній діяльності та повсякденному житті; проведено статистичний аналіз результатів педагогічного експерименту щодо впровадження соціальних мереж у навчальний процес майбутніх вчителів початкової школи.
The article analyzes the approaches of the use of social networks in learning processes of informatics; it has been described the didactical possibility of using social networks during the lecture and practical lessons; the results of the questionnaire of students of specialty "Primary education «about the use of social networks in learning activities and in daily life are presented; statistical analysis of the implementation of network services in the educational process is conducted. It is noted that their popularity among young people can open new ways of realization and methods of their use in the learning process of informatics.
В статье проанализированы подходы к использованию социальных сетей в процессе обучения информатическим дисциплинам; описано дидактические возможности использования социальных сетей во время проведения лекционных и практических занятий по информатическим дисциплинам; проанализированы и представлены результаты анкетирования студентов специальности «Начальное образование» по использованию социальных сетей в учебной деятельности и повседневной жизни; проведен статистический анализ результатов педагогического эксперимента по внедрению социальных сетей в учебный процесс будущих учителей начальной школы. Установлено, что их популярность среди молодежи может получить новые формы реализации и методы использования в процессе обучения информатическим дисциплинам.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2015-06-26
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
рецензируемая статья
Peer-reviewed Article
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1213
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 47, No 3 (2015); 136-149
Информационные технологии и средства обучения; Vol 47, No 3 (2015); 136-149
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 47, No 3 (2015); 136-149
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 47, No 3 (2015); 136-149
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1213/933
 
Rights Copyright (c) 2015 Halyna А. Kuchakovska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0