ORGANIZATION OF SELF-DIRECTED LEARNING OF THE FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERS POWERED BY INFORMATION TECHNOLOGIES
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ORGANIZATION OF SELF-DIRECTED LEARNING OF THE FUTURE FOREIGN LANGUAGES TEACHERS POWERED BY INFORMATION TECHNOLOGIES
ОРГАНИЗАЦИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА ПРИ ПОДДЕРЖКЕ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА ПІДТРИМКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ ЗА ПІДТРИМКИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ |
|
Creator |
Markheva, Oksana Ye.
|
|
Subject |
self-directed learning; learning process; information technologies
самостоятельная работа; предметная подготовка, учебный процесс; информационные технологии самостійна робота; предметна підготовка; інформаційні технології |
|
Description |
The article is dedicated to the circumstances of usage of self-directed learning as individual learning item in process of subject training of the future foreign languages teachers. The methods of improvement of effectiveness of self-directed learning are determined. The proportion of class hours and self-directed learning in the cycle of vocational training of the future foreign languages teachers are represented; the results of experimental studies of attitude of students towards the self-directed learning are described as well as the planes of forming of students’ skills to its realization are determined.
В статье изучаются условия использования самостоятельной работы, как отдельного вида учебной работы в процессе предметной подготовки будущих учителей иностранных языков; определяются способы повышения эффективности самостоятельной работы. Представлено также соотношение аудиторной и самостоятельной работы в цикле профессиональной подготовки будущих учителей иностранных языков; описаны результаты экспериментального исследования отношения студентов к самостоятельной работе и выявлены уровни сформированности навыков студентов к её выполнению. У статті досліджуються умови та оптимальні шляхи організації самостійної роботи як окремого виду навчальної діяльності в процесі предметної підготовки майбутніх учителів іноземних мов; визначаються засоби підвищення ефективності самостійної роботи. Представлено також співвідношення аудиторної і самостійної роботи в циклі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов; описано результати експериментального дослідження щодо ставлення студентів до самостійної роботи та виявлено рівні сформованості навичок студентів до її виконання. У статті досліджуються умови та оптимальні шляхи організації самостійної роботи як окремого виду навчальної діяльності в процесі предметної підготовки майбутніх учителів іноземних мов; визначаються засоби підвищення ефективності самостійної роботи. Представлено також співвідношення аудиторної і самостійної роботи в циклі професійної підготовки майбутніх учителів іноземних мов; описано результати експериментального дослідження щодо ставлення студентів до самостійної роботи та виявлено рівні сформованості навичок студентів до її виконання. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/227
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 16, No 2 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 16, No 2 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 16, No 2 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/227/213
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Oksana Ye. Markheva
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|