FORMS AND METHODS OF WORK WITH SENIOR PUPILS IN THE CONDITIONS OF MUSEUM ENVIRONMENT WITH THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES (ON THE EXAMPLE OF STUDY OF HISTORY OF UKRAINE)
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
FORMS AND METHODS OF WORK WITH SENIOR PUPILS IN THE CONDITIONS OF MUSEUM ENVIRONMENT WITH THE USE OF INFORMATION TECHNOLOGIES (ON THE EXAMPLE OF STUDY OF HISTORY OF UKRAINE)
ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ В УМОВАХ МУЗЕЙНОГО СЕРЕДОВИЩА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ) ФОРМЫ И МЕТОДЫ РАБОТЫ СО СТАРШЕКЛАССНИКАМИ В УСЛОВИЯХ МУЗЕЙНОЙ СРЕДЫ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИНФОРМАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ (НА ПРИМЕРЕ ИЗУЧЕНИЯ ИСТОРИИ УКРАИНЫ) ФОРМИ І МЕТОДИ РОБОТИ ЗІ СТАРШОКЛАСНИКАМИ В УМОВАХ МУЗЕЙНОГО СЕРЕДОВИЩА З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ (НА ПРИКЛАДІ ВИВЧЕННЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ) |
|
Creator |
Mykhailychenko, Serhii S.
|
|
Subject |
information technologies; method; museum environment; museum pedagogics
информационные технологии; метод; музейная среда; музейная педагогика інформаційні технології; метод; музейне середовище; музейна педагогіка |
|
Description |
In the article the problems are examined in relation to forms and methods of work with the pupils of senior school in the conditions of museum environment while studying the history of Ukraine. Information technologies in museums are analysed as well as the traditional methods of information presentation. Maintenance of methods opens up after the overwhelming source of receipt of knowledges (verbal, evident, practical) and methods in grain to cogitative and cognitive activity (genesial, explanatory illustrative, problem searching, research). It is marked on that the use of information technologies in museums allows to perfect work of these establishments, activate the cognitive process of senior pupils in the conditions of museum environment.
В статье рассматриваются вопросы относительно форм и методов работы с учениками старшей школы в условиях музейной среды в ходе изучения истории Украины. Проанализированы информационные технологии в музеях наряду с традиционными способами предоставления информации. Раскрывается содержание методов по преимущественному источнику получения знаний (словесные, наглядные, практические) и методов по характеру мыслительной и познавательной активности (репродуктивные, объяснительно-иллюстративные, проблемно-поисковые, исследовательские). Отмечается, что использование информационных технологий в музеях позволяет усовершенствовать работу этих заведений, активизировать познавательный процесс старшеклассников в условиях музейной среды. У статті розглядаються питання щодо форм і методів роботи з учнями старшої школи в умовах музейного середовища у ході вивчення історії України. Проаналізовані інформаційні технології у музеях поряд із традиційними способами надання інформації. Розкривається зміст методів за переважним джерелом отримання знань (словесні, наочні, практичні) і методів за характером розумової та пізнавальної активності (репродуктивні, пояснювально-ілюстративні, проблемно-пошукові, дослідницькі). Наголошується на тому, що використання інформаційних технологій у музеях дозволяє вдосконалити роботу цих закладів, активізувати пізнавальний процес старшокласників в умовах музейного середовища. У статті розглядаються питання щодо форм і методів роботи з учнями старшої школи в умовах музейного середовища у ході вивчення історії України. Проаналізовані інформаційні технології у музеях поряд із традиційними способами надання інформації. Розкривається зміст методів за переважним джерелом отримання знань (словесні, наочні, практичні) і методів за характером розумової та пізнавальної активності (репродуктивні, пояснювально-ілюстративні, проблемно-пошукові, дослідницькі). Наголошується на тому, що використання інформаційних технологій у музеях дозволяє вдосконалити роботу цих закладів, активізувати пізнавальний процес старшокласників в умовах музейного середовища. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-09-01
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/243
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 17, No 3 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 17, No 3 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/243/229
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Serhii S. Mykhailychenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|