Запис Детальніше

CONCEPTUAL APPROACHES TO THE OPEN EDUCATION TECHNOLOGIES APPLICATION AND DICTANCE LEARNING IN ABROAD AND ITS ROLE IN THE EDUCATION MODERNIZATION PROCESSES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title CONCEPTUAL APPROACHES TO THE OPEN EDUCATION TECHNOLOGIES APPLICATION AND DICTANCE LEARNING IN ABROAD AND ITS ROLE IN THE EDUCATION MODERNIZATION PROCESSES
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА ЇХ РОЛЬ У ПРОЦЕСАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ПІДХОДИ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ВІДКРИТОЇ ОСВІТИ ТА ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ У ЗАРУБІЖНИХ КРАЇНАХ ТА ЇХ РОЛЬ У ПРОЦЕСАХ МОДЕРНІЗАЦІЇ ОСВІТИ
КОНЦЕПТУАЛЬНЫЕ ПОХОДЫ К ПРИМЕНЕНИЮ ТЕХНОЛОГИЙ ОТКРЫТОГО ОБРАЗОВАНИЯ И ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ В ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАНАХ И ИХ РОЛЬ В ПРОЦЕССАХ МОДЕРНИЗАЦИИ ОБРАЗОВАНИЯ
 
Creator Ovcharuk, Oksana V.
 
Subject відкрита освіта; дистанційне навчання; єдиний інформаційний простір
open education; distance learning; universal informational space
открытое образование; дистанционное обучение; единое информационное пространство
 
Description The article deals with the problems of open education implementation in abroad. Also author reveals the main principles of distance learning functioning in the educational institutions of different countries. The article stresses on the main characteristics and tendencies of open education systems in Ukraine and abroad.
В статье автор касается вопросов внедрения открытого образования в зарубежных странах. Также речь идет о основных принципах применения дистанционного образования в учебных заведениях разных стран, даются основные их характеристики, а также раскрываются факторы, которые влияют на создание систем открытого образования в Украине и за рубежом.
В статті автор торкається питань запровадження відкритої освіти у країнах світу. В статті також йдеться про основні принципи застосування дистанційного навчання у навчальних закладах різних країн, подано їх загальні характеристики та розкрито фактори, які впливають на створення систем відкритої освіти в Україні та зарубіжжі.
В статті автор торкається питань запровадження відкритої освіти у країнах світу. В статті також йдеться про основні принципи застосування дистанційного навчання у навчальних закладах різних країн, подано їх загальні характеристики та розкрито фактори, які впливають на створення систем відкритої освіти в Україні та зарубіжжі.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor



 
Date 2010-09-22
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/292
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 1, No 1 (2006)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 1, No 1 (2006)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 1, No 1 (2006)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 1, No 1 (2006)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/292/278
 
Rights Copyright (c) 2010 Oksana V. Ovcharuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0