METHODS OF STUDYING THE ALGORITHM OF CONSTRUCTION MATHEMATICAL MODELS BY THE METHOD OF LEAST SQUARES USING COMPUTER TECHNIQUE
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
METHODS OF STUDYING THE ALGORITHM OF CONSTRUCTION MATHEMATICAL MODELS BY THE METHOD OF LEAST SQUARES USING COMPUTER TECHNIQUE
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ АЛГОРИТМУ ПОБУДОВИ МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ МЕТОДОМ НАЙМЕНШИХ КВАДРАТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ МЕТОДИКА ИЗУЧЕНИЯ АЛГОРИТМА ПОСТРОЕНИЯ МАТЕМАТИЧЕСКИХ МОДЕЛЕЙ МЕТОДОМ НАИМЕНЬШИХ КВАДРАТОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ КОМПЬЮТЕРНОЙ ТЕХНИКИ МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ АЛГОРИТМУ ПОБУДОВИ МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ МЕТОДОМ НАЙМЕНШИХ КВАДРАТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ |
|
Creator |
Ovsiienko, Yuliia I.
Fleganov, Leonid O. |
|
Subject |
empirical correlation; mathematical model; method of least squares; methodic for studying the algorithm; parameters of correlations; system of normal equations; spreadsheet Exсel
емпірична залежність; математична модель; метод найменших квадратів; методика вивчення алгоритму; параметри залежностей; система нормальних рівнянь; табличний процесор MS Excel эмпирическая зависимость; математическая модель; метод наименьших квадратов; методика изучения алгоритма; параметры зависимостей; система нормальных уравнений; табличный процессор Excel |
|
Description |
Requirements for mathematical constituents for professional training of the agroindustrial complex’ future specialists necessitate correction and specification of some substantial modules of educational discipline «Higher mathematics (by specialty)» practical components. In this article we ground necessity of taking into account methodical peculiarity of forming the practical abilities and skills for solving applied contents tasks on searching of empirical correlations, we offer methodic for studying the algorithm of construction mathematical models by the method of least squares using computer technique.
Требования к математической составляющей профессиональной подготовки будущих специалистов агропромышленного комплекса вызывают необходимость коррекции и уточнения практического компонента некоторых содержательных модулей учебной дисциплины «Высшая математика (по специальности)». В статье обоснована необходимость учёта методических особенностей формирования практических умений и навыков решения задач прикладного содержания на поиск эмпирических зависимостей и предложена методика изучения алгоритма построения математических моделей методом наименьших квадратов при помощи компьютерной техники. Вимоги до математичної складової професійної підготовки майбутніх фахівців агропромислового комплексу зумовлюють необхідність корекції й уточнення практичного компонента деяких змістових модулів навчальної дисципліни «Вища математика (за фаховим спрямуванням)». У статті обґрунтовано необхідність урахування методичних особливостей формування практичних умінь і навичок розв’язання задач прикладного змісту на відшукання емпіричних залежностей і запропоновано методику вивчення алгоритму побудови математичних моделей методом найменших квадратів за допомогою комп’ютерної техніки. Вимоги до математичної складової професійної підготовки майбутніх фахівців агропромислового комплексу зумовлюють необхідність корекції й уточнення практичного компонента деяких змістових модулів навчальної дисципліни «Вища математика (за фаховим спрямуванням)». У статті обґрунтовано необхідність урахування методичних особливостей формування практичних умінь і навичок розв’язання задач прикладного змісту на відшукання емпіричних залежностей і запропоновано методику вивчення алгоритму побудови математичних моделей методом найменших квадратів за допомогою комп’ютерної техніки. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-10-04
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/315
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 18, No 4 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 18, No 4 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/315/294
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Yuliia I. Ovsiienko, Leonid O. Fleganov
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|