Запис Детальніше

METHODS OF STUDYING THE ALGORITHM OF CONSTRUCTION MATHEMATICAL MODELS BY THE METHOD OF LEAST SQUARES USING COMPUTER TECHNIQUE

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title METHODS OF STUDYING THE ALGORITHM OF CONSTRUCTION MATHEMATICAL MODELS BY THE METHOD OF LEAST SQUARES USING COMPUTER TECHNIQUE
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ АЛГОРИТМУ ПОБУДОВИ МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ МЕТОДОМ НАЙМЕНШИХ КВАДРАТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ
МЕТОДИКА ИЗУЧЕНИЯ АЛГОРИТМА ПОСТРОЕНИЯ МАТЕМАТИЧЕСКИХ МОДЕЛЕЙ МЕТОДОМ НАИМЕНЬШИХ КВАДРАТОВ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ КОМПЬЮТЕРНОЙ ТЕХНИКИ
МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ АЛГОРИТМУ ПОБУДОВИ МАТЕМАТИЧНИХ МОДЕЛЕЙ МЕТОДОМ НАЙМЕНШИХ КВАДРАТІВ ІЗ ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНОЇ ТЕХНІКИ
 
Creator Ovsiienko, Yuliia I.
Fleganov, Leonid O.
 
Subject empirical correlation; mathematical model; method of least squares; methodic for studying the algorithm; parameters of correlations; system of normal equations; spreadsheet Exсel
емпірична залежність; математична модель; метод найменших квадратів; методика вивчення алгоритму; параметри залежностей; система нормальних рівнянь; табличний процесор MS Excel
эмпирическая зависимость; математическая модель; метод наименьших квадратов; методика изучения алгоритма; параметры зависимостей; система нормальных уравнений; табличный процессор Excel
 
Description Requirements for mathematical constituents for professional training of the agroindustrial complex’ future specialists necessitate correction and specification of some substantial modules of educational discipline «Higher mathematics (by specialty)» practical components. In this article we ground necessity of taking into account methodical peculiarity of forming the practical abilities and skills for solving applied contents tasks on searching of empirical correlations, we offer methodic for studying the algorithm of construction mathematical models by the method of least squares using computer technique.
Требования к математической составляющей профессиональной подготовки будущих специалистов агропромышленного комплекса вызывают необходимость коррекции и уточнения практического компонента некоторых содержательных модулей учебной дисциплины «Высшая математика (по специальности)». В статье обоснована необходимость учёта методических особенностей формирования практических умений и навыков решения задач прикладного содержания на поиск эмпирических зависимостей и предложена методика изучения алгоритма построения математических моделей методом наименьших квадратов при помощи компьютерной техники.
Вимоги до математичної складової професійної підготовки майбутніх фахівців агропромислового комплексу зумовлюють необхідність корекції й уточнення практичного компонента деяких змістових модулів навчальної дисципліни «Вища математика (за фаховим спрямуванням)». У статті обґрунтовано необхідність урахування методичних особливостей формування практичних умінь і навичок розв’язання задач прикладного змісту на відшукання емпіричних залежностей і запропоновано методику вивчення алгоритму побудови математичних моделей методом найменших квадратів за допомогою комп’ютерної техніки.
Вимоги до математичної складової професійної підготовки майбутніх фахівців агропромислового комплексу зумовлюють необхідність корекції й уточнення практичного компонента деяких змістових модулів навчальної дисципліни «Вища математика (за фаховим спрямуванням)». У статті обґрунтовано необхідність урахування методичних особливостей формування практичних умінь і навичок розв’язання задач прикладного змісту на відшукання емпіричних залежностей і запропоновано методику вивчення алгоритму побудови математичних моделей методом найменших квадратів за допомогою комп’ютерної техніки.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2010-10-04
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/315
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 18, No 4 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 18, No 4 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 18, No 4 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/315/294
 
Rights Copyright (c) 2010 Yuliia I. Ovsiienko, Leonid O. Fleganov
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0