Запис Детальніше

ВІРТУАЛЬНА ХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ ЯК СКЛАДОВА ІНТЕРНЕТ ОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ВІРТУАЛЬНА ХІМІЧНА ЛАБОРАТОРІЯ ЯК СКЛАДОВА ІНТЕРНЕТ ОРІЄНТОВАНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ
VIRTUAL CHEMICAL LABORATORY AS CONSTITUENT OF THE INTERNET ORIENTED PEDAGOGICAL TECHNOLOGY
ВИРТУАЛЬНАЯ ХИМИЧЕСКАЯ ЛАБОРАТОРИЯ КАК СОСТАВЛЯЮЩАЯ ИНТЕРНЕТ ОРИЕНТИРОВАННОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ТЕХНОЛОГИИ
 
Creator Naumenko, Olga M.
 
Subject Інтернет; педагогічні технології; інформатизація освіти; віртуальна лабораторія; вивчення хімії
Internet; pedagogical technologies; informatization of education; virtual laboratory; study of chemistry
Интернет; педагогические технологии; информатизация образования; виртуальная лаборатория; изучение химии
 
Description Розглядається питання застосування інтернет орієнтованих педагогічних технологій у вивченні хімії у середній школі. Новизна вказаних технологій обумовлює потребу у формуванні цілісної наукової методології застосування засобів, прийомів і методів навчання на базі певної науково-методичної концепції, що визначає загальні дидактичні принципи та ідеї використання інформаційно-комунікаційних технологій у школі, взаємодію та взаємопроникнення з іншими педагогічними технологіями. Одним із найбільш вживаним засобів інтернет технологій під час вивчення хімії у школі є віртуальна лабораторія, що дозволяє в інтерактивному режимі моделювати низку хімічних і технологічних процесів, які зачасту неможливо відтворити в умовах кабінету хімії. 
The problem of the internet oriented pedagogical technologies while chemistry studying  in secondary school is examined in the article. The novelty of the mentioned technologies stipulates a need in forming of integral scientific methodology of application of facilities, receptions and methods of studies on the base of certain scientifically-methodical conception that determines general didactics principles and ideas of the use of information and communication technologies at school, co-operating and interpenetration with other pedagogical technologies. Virtual laboratory is one of the most using facilities of internet  technologies while studying chemistry at school, that allows in the interactive mode to design some chemical and technological processes, what can be impossible in ordinary chemistry cabinet.
Рассматривается вопрос применения интернет ориентированных педагогических технологий при изучении химии в средней школе. Новизна указанных технологий обусловливает потребность в формировании целостной научной методологии применения средств, приемов и методов учебы на базе определенной научно-методической концепции, которая определяет общие дидактичные принципы и идеи использования информационно-коммуникационных технологий в школе, взаимодействие и взаимопроникновение с другими педагогическими технологиями. Виртуальная лаборатория является одним из наиболее используемых средств интернет технологий при изучении химии в школе, что позволяет в интерактивном режиме моделировать ряд химических и технологических процессов, которые часто невозможно воссоздать в условиях кабинета химии.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2012-11-07
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/728
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 31, No 5 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 31, No 5 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 31, No 5 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/728/545
 
Rights Copyright (c) 2012 Olga M. Naumenko
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0