Запис Детальніше

STUDIES OF MEDICAL AND BIOLOGICAL PHYSICS BY FACILITIES OF IСT: ANALYSIS OF EXPERIENCE

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title STUDIES OF MEDICAL AND BIOLOGICAL PHYSICS BY FACILITIES OF IСT: ANALYSIS OF EXPERIENCE
ОБУЧЕНИЕ МЕДИЦИНСКОЙ И БИОЛОГИЧЕСКОЙ ФИЗИКИ С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИКТ: АНАЛИЗ ОПЫТА ВНЕДРЕНИЯ
НАВЧАННЯ МЕДИЧНОЇ І БІОЛОГІЧНОЇ ФІЗИКИ ЗАСОБАМИ ІКТ: АНАЛІЗ ДОСВІДУ
 
Creator Stuchynska, Nataliia V.
 
Subject medical and biological physics; information and communication technologies; electronic educational facilities
медицинская и биологическая физика; обучение; информационные технологии; электронные учебные средства
медична і біологічна фізика; навчання; інформаційні технології; електронні навчальні засоби
 
Description The article devoted to the problem of implementation of methodical system of medical and biological physics education by facilities of information and communication technologies. Methodical system includes all types of training sessions, and regulates students self-study. Main attention in the article is concentrated on research of multimedia lecture system implementations peculiarities and interactive system of laboratory classes of course "Medical and Biological Physics" for future doctors. The classification of computer models used in the laboratory workshop. Made conclusions regarding changes in motivational, factual and procedural components of educational activity in systemic use of information and communication technologies
В работе анализируется опыт обучения медицинской и биологической физики средствами информационно коммуникационных технологий. В течении трех лет проводилась апробация впервые разработанного методического комплекса, охватывающего все виды учебных занятий из медицинской и биологической физики и базирующегося на системном использовании ИКТ. Эффективность обучения определялась по трем основным направлениям: формирование предметных компетентностей с физики, формирование профессионально ориентированных компетентностей будущего врача, эргономичность методики обучения. Основное внимание статьи сосредоточено на исследовании особенностей использования мультимедийной системы лекционного курса «Медицинская и биологическая физика» для будущих врачей и интерактивной системы лабораторных занятий. Сделаны выводы относительно важности изменений в мотивационном, содержательном и процессуальном компонентах учебной деятельности при системном использовании информационно-коммуникационных технологий.
У роботі аналізується досвід навчання медичної і біологічної фізики засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Упродовж трьох років нами проводилася апробація вперше розробленого методичного комплексу, який охоплює всі види навчальних занять з медичної і біологічної фізики й базується на системному використанні ІКТ. Дослідження ефективності проводилися за трьома основними напрямками: формування предметних компетентностей з фізики, формування фахових компетентностей майбутніх лікарів та ергономічність методики навчання. Основна увага зосереджена на особливостях використання мультимедійної системи лекційного курсу й інтерактивної системи лабораторних занять з медичної і біологічної фізики. Зроблені висновки стосовно важливості змін у мотиваційному, змістовому та процесуальному компонентах навчальної діяльності під час системного використання ІКТ.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2012-12-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/763
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 32, No 6 (2012)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 32, No 6 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 32, No 6 (2012)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/763/571
 
Rights Copyright (c) 2012 Nataliia V. Stuchynska
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0