ПРОГРАМНІ ПАКЕТИ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ НА ЗАСАДАХ ТЕОРІЇ НЕЧІТКИХ МНОЖИН
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ПРОГРАМНІ ПАКЕТИ ДЛЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ПРОГНОЗУВАННЯ НА ЗАСАДАХ ТЕОРІЇ НЕЧІТКИХ МНОЖИН
SOFTWARE PACKAGES FOR PEDAGOGICAL FORECASTING ON THE BASIS OF THE THEORY OF INDISTINCT SETS ПРОГРАММНЫЕ ПАКЕТЫ ДЛЯ ПЕДАГОГИЧЕСКОГО ПРОГНОЗИРОВАНИЯ НА ОСНОВЕ ТЕОРИИ НЕЧЕТКИХ МНОЖЕСТВ |
|
Creator |
Koliada, Mykhailo H.
|
|
Subject |
педагогічне прогнозування; теорія нечітких множин; теорія нечіткої логіки; функція приналежності; комп’ютерні програми нечіткої логіки
pedagogical forecasting; the theory of indistinct sets; the theory of indistinct logic; accessory function; computer programs of indistinct logic педагогическое прогнозирование; теория нечетких множеств; теория нечеткой логики; функция принадлежности; компьютерные программы нечеткой логики |
|
Description |
У статті розглядаються програмні пакети, що використовуються для педагогічного прогнозування на засадах теорії нечітких множин. Показано, як на основі понять, представлених нечіткими знаннями можна інтерпретувати людські міркування, які надалі можна використовувати для процесу моделювання і прогнозування педагогічних взаємодій. Метою статті є показ інтерпретації педагогічних висловлювань в теорії нечітких множин й огляд тих програмних пакетів, які можна використовувати для прогнозування дидактичних процесів і явищ. Виявлено, що найпридатнішими пакетами, які можна достатньо ефективно застосовувати для прогнозування педагогічних процесів, є комп’ютерний додаток fuzzy Logic Toolbox і програма fuzzy TECH.
In the article software packages which are used for pedagogical forecasting on the basis of the theory of indistinct sets are considered. It is shown as on the basis of the concepts presented by indistinct knowledge it is possible to interpret human judgments which can be used further for process of modeling and forecasting of pedagogical interactions. Article’s purpose is display of interpretation of pedagogical statements in theories of indistinct sets and the review of those software packages which can be used for forecasting of didactic processes and the phenomena. It is revealed that the most suitable packages which can be applied effectively enough to forecasting of pedagogical processes is the computer appendix fuzzy Logіc Toolbox and the program fuzzy TECH. В статье рассматриваются программные пакеты, которые используются для педагогического прогнозирования на основе теории нечетких множеств. Показано, как на основе понятий, представленных нечеткими знаниями, можно интерпретировать человеческие суждения, которые в дальнейшем можно использовать для процесса моделирования и прогнозирования педагогических взаимодействий. Целью статьи является показ интерпретации педагогических высказываний в теории нечетких множеств и обзор тех программных пакетов, которые можно использовать для прогнозирования дидактических процессов и явлений. Выявлено, что наиболее пригодными пакетами, которые можно достаточно эффективно применять для прогнозирования педагогических процессов, является компьютерное приложение fuzzy Logіc Toolbox и программа fuzzy TECH. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2013-10-26
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/884
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 37, No 5 (2013); 127-136
Информационные технологии и средства обучения; Vol 37, No 5 (2013); 127-136 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 37, No 5 (2013); 127-136 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 37, No 5 (2013); 127-136 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/884/671
|
|
Rights |
Copyright (c) 2013 Mykhailo H. Koliada
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|