Запис Детальніше

TECHNOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE ENGINEER: FORMATION AND DEVELOPMENT IN COMPUTER INTEGRATED LABORATORY WORKSHOP ON PHYSICS

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title TECHNOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE ENGINEER: FORMATION AND DEVELOPMENT IN COMPUTER INTEGRATED LABORATORY WORKSHOP ON PHYSICS
ТЕХНОЛОГИЧЕСКАЯ КОМПЕТЕНТНОСТЬ БУДУЩЕГО ИНЖЕНЕРА: ФОРМИРОВАНИЕ И РАЗВИТИЕ В КОМПЬЮТЕРНО ИНТЕГРИРОВАННОМ ЛАБОРАТОРНОМ ПРАКТИКУМЕ ПО ФИЗИКЕ
ТЕХНОЛОГІЧНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ІНЖЕНЕРА: ФОРМУВАННЯ І РОЗВИТОК У КОМП’ЮТЕРНО ІНТЕГРОВАНОМУ ЛАБОРАТОРНОМУ ПРАКТИКУМІ З ФІЗИКИ
 
Creator Chernetskyi, Ihor S.
Slipukhina, Iryna A.
 
Subject competence approach; laboratory practical physics; flash notebook; technological competence; professional competence; future engineer; digital lab; «Phywe»; «Fourier»
компетентностный подход; лабораторный практикум по физике; флэш-тетрадь; технологическая компетентность; профессиональная компетентность; будущий инженер; цифровая лаборатория; «Phywe»; «Fourier»
компетентісний підхід; лабораторний практикум з фізики; флеш-зошит; технологічна компетентність; професійна компетентність; майбутній інженер; цифрова лабораторія; «Phywe»; «Fourier».
 
Description The article examines the category «technological competence» and the definition of its components according to the educational process. A structural and functional model of technological competence of future engineers through forms, means, methods and technologies of computer oriented laboratory work. Selected blocks and elements of the model in the course of a typical student laboratory work on the course of general physics. We consider the possibility of using some type of digital labs «Phywe», «Fourier» and modern electronic media (flash books) to optimize laboratory work at the Technical University. The analysis of the future research of structural elements model of technological competence.
Статья посвящена анализу содержания категории «технологическая компетентность» и определению ее компонент в соответствии с образовательным процессом. Предложена структурно-функциональная модель ее формирования у будущих инженеров посредством применения форм, средств, методов и технологий компьютерно ориентированного лабораторного практикума по физике. Выделены блоки и элементы этой модели в процессе выполнения студентами типовой лабораторной работы по курсу общей физики. Рассмотрены некоторые возможности использования цифровых лабораторий типа «Phywe», «Fourier» и современных электронных изданий (флэш-тетрадей) для оптимизации лабораторного практикума в техническом университете. Осуществлен анализ направлений дальнейших исследований структурных элементов модели формирования технологической компетентности.
Статтю присвячено аналізу змісту категорії «технологічна компетентність» і визначенню її компонент у відповідності до освітнього процесу. Запропоновано структурно-функціональну модель її формування у майбутніх інженерів через форми, засоби, методи і технології комп’ютерно зорієнтованого лабораторного практикуму. Виділено блоки і елементи цієї моделі в процесі виконання студентами типової лабораторної роботи з курсу загальної фізики. Розглянуто деякі можливості використання цифрових лабораторій типу «Phywe», «Fourier» і сучасних електронних видань (флеш-зошитів) для оптимізації лабораторного практикуму у технічному університеті. Здійснено аналіз напрямків подальших досліджень структурних елементів моделі формування технологічної компетентності.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Date 2013-12-25
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion



рецензована стаття
 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/952
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 38, No 6 (2013); 83-95
Информационные технологии и средства обучения; Vol 38, No 6 (2013); 83-95
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 83-95
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 38, No 6 (2013); 83-95
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/952/703
 
Rights Copyright (c) 2013 Ihor S. Chernetskyi, Iryna A. Slipukhina
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0