АДАПТИВНІ МОЖЛИВОСТІ ІМІТАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АДАПТИВНІ МОЖЛИВОСТІ ІМІТАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ
ADAPTIVE CAPABILITIES OF KNOWLEDGE TESTING SIMULATION MODEL АДАПТИВНЫЕ ВОЗМОЖНОСТИ ИМИТАЦИОННОЙ МОДЕЛИ ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЯ ЗНАНИЙ |
|
Creator |
Alekseev, Oleksandr M.
Korol, Olena M. |
|
Subject |
тестування; адаптивний тестовий контроль; формування тесту; імітаційна модель; багаторівневий контроль; оцінювання знань
testing; adaptive test control; test formation; simulation model; multilevel control; knowledge assessment тестирование; адаптивный тестовый контроль; формирование теста; имитационная модель; многоуровневый контроль; оценивание знаний |
|
Description |
Розглянуто особливості тестового контролю знань з використанням імітаційної моделі. Імітаційна модель базується на сучасних інформаційно-комунікаційних технологіях і наразі максимально спирається на традиції активної участі викладача в діагностиці успішності навчання студентів. Поєднання переваг комп'ютеризованого тестування з математичним обґрунтуванням процедур прийняття рішень екзаменатором розширює область ефективного застосування тестових форм контролю. Відзначено, що застосування імітаційної моделі дозволяє знизити вплив умов, у яких проходило навчання студентів, на достовірність результатів контролю. Описано процедури імітаційної моделі, що мають адаптивні можливості.
This article describes peculiarities of knowledge test control using a simulation model. The simulation model is based on modern information and communication technologies. At the same time, it relies as much as possible on the traditions of active participation of an examiner in the assessment of students’ learning success. Combination of advantages of computerized testing with mathematical foundations of examiner’s decision-making procedures broadens the field in which test control can be used effectively. The article describes procedures of the simulation model that have adaptive capabilities. It is noted that use of the simulation model reduced the impact of students’ learning environment on the accuracy of testing results. Рассмотрены особенности тестового контроля знаний с использованием имитационной модели. Имитационная модель базируется на современных информационно-коммуникационных технологиях и при этом максимально опирается на традиции активного участия преподавателя в диагностировании успешности обучения студентов. Сочетание преимуществ компьютеризированного тестирования с математическим обоснованием процедур принятия решений экзаменатором расширяет область эффективного применения тестовых форм контроля. Отмечено, что применение имитационной модели позволяет снизить влияние условий, в которых проходило обучение студентов, на достоверность результатов контроля. Описаны процедуры имитационной модели, обладающие адаптивными возможностями. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2014-05-14
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1049
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 41, No 3 (2014); 28-40
Информационные технологии и средства обучения; Vol 41, No 3 (2014); 28-40 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 28-40 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 41, No 3 (2014); 28-40 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1049/797
|
|
Rights |
Copyright (c) 2014 Oleksandr M. Alekseev, Olena M. Korol
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|