ОЦІНЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ПЛАТФОРМИ MOODLE
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ОЦІНЮВАННЯ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ ЗАСОБАМИ ПЛАТФОРМИ MOODLE
COMPETENCIES EVALUATION BY MOODLE PLATFORM TOOLS ОЦЕНИВАНИЕ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ СРЕДСТВАМИ ПЛАТФОРМЫ MOODLE |
|
Creator |
Shcherbyna, Oleksandr A.
|
|
Subject |
компетентнісний підхід; оцінювання компетентностей; Moodle; модуль Репозиторій компетентностей; сертифікація C2i
competency-based approach; assessment of competencies; Moodle; "Skills repository" module; C2i certification компетентностный подход; оценивание компетентностей; Moodle; модуль Репозиторий компетентностей; сертификация C2i |
|
Description |
Національна стратегія розвитку освіти в Україні на 2012–2021 роки передбачає модернізацію структури, змісту й організації освіти на засадах компетентнісного підходу, повноцінне впровадження якого потребує відповідної системи оцінювання. У статті розглядаються особливості оцінювання компетентностей і використання для цього модуля «Репозиторій компетентностей» до системи управління навчанням Moodle, розробленого для потреб сертифікації інформаційно-комунікаційних компетентностей C2i, яка проводиться в системі вищої освіти Франції, починаючи з 2011 року. Розглянута робота зі зразками й екземплярами репозиторію і протоколом підведення підсумків оцінювання. Зроблено огляд нових функціональних можливостей, що з’явилися в останній версії модуля.
The National Strategy of the Education Development in Ukraine for 2012-2021 includes modernization of structure, content and organization of education on the basis of competency-based approach, which requires the full implementation of an appropriate assessment system. This article discusses the features of competency evaluation and use of "Skills repository" module for Moodle learning management system, created for the needs of the certification of information and communication competencies C2i, which has been implemented in the system of higher education in France since 2011. Work with examples and an instance of the repository is considered, as well as with summarizing evaluation report. New features that have appeared in the latest version of the module are reviewed. Национальная стратегия развития образования в Украине на 2012–2021 годы предусматривает модернизацию структуры, содержания и организации образования на основе компетентностного подхода, полноценное внедрение которого нуждается в соответствующей системе оценивания. В статье рассматриваются особенности оценивания компетентностей и использования для этого модуля «Репозиторий компетентностей» для системы управления обучением Moodle, созданного для нужд сертификации информационно-коммуникационных компетентностей C2i, которая осуществляется в системе высшего образования Франции, начиная с 2011 года. Рассмотрена работа с образцами и экземплярами репозитория и протоколами подведения итогов оценивания. Проведен обзор новых функциональных возможностей, появившихся в последней версии модуля. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Date |
2015-02-14
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття рецензируемая статья Peer-reviewed Article |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1169
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 45, No 1 (2015); 134-145
Информационные технологии и средства обучения; Vol 45, No 1 (2015); 134-145 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 134-145 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 45, No 1 (2015); 134-145 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1169/885
|
|
Rights |
Copyright (c) 2015 Oleksandr A. Shcherbyna
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|