TRAINING OF SCHOOL PRINCIPALS FOR RESEARCH WORK
Інформаційні технології і засоби навчання
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
TRAINING OF SCHOOL PRINCIPALS FOR RESEARCH WORK
ПОДГОТОВКА РУКОВОДИТЕЛЕЙ ШКОЛ К ИССЛЕДОВАТЕЛЬСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКІВ ЗНЗ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДГОТОВКА КЕРІВНИКІВ ЗНЗ ДО ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ |
|
Creator |
Bazeliuk, Vasyl H.
|
|
Subject |
research work; school principals; in-cervices teacher training; structure of readiness; criteria; level
исследовательская работа; руководитель среднего общеобразовательного учреждения; последипломное педагогическое образование; структура готовности; критерии; уровень дослідницька робота; керівник ЗНЗ; післядипломна педагогічна освіта; структура готовності; критерії; рівень |
|
Description |
The situation of school principals training for research work in the system of in-service teacher training, problems and reasons of their low-level preparation are considered in the article. The model of structural constituents of research skills forming process of school principals, the scale for the integrated estimation of readiness, criteria and method of levels evaluation are offered.
В статье раскрыто состояние подготовки руководителей средних общеобразовательных учреждений к исследовательской деятельности в системе последипломного педагогического образования, показаны проблемы и причины низкого уровня их подготовки. Предложено модель структурных составляющих процесса формирования исследовательских умений руководителей школ, шкалу для интегрированной оценки уровней их готовности к исследовательской деятельности, критерии и методику оценивания уровней. У статті висвітлено стан підготовки керівників ЗНЗ до дослідницької діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти, розкрито проблеми та причини низького рівня їх підготовки. Запропоновано модель структурних складових процесу формування дослідницьких умінь керівників ЗНЗ, шкалу для інтегрованої оцінки рівня їх готовності до дослідницької діяльності, критерії та методику оцінювання рівнів. У статті висвітлено стан підготовки керівників ЗНЗ до дослідницької діяльності у системі післядипломної педагогічної освіти, розкрито проблеми та причини низького рівня їх підготовки. Запропоновано модель структурних складових процесу формування дослідницьких умінь керівників ЗНЗ, шкалу для інтегрованої оцінки рівня їх готовності до дослідницької діяльності, критерії та методику оцінювання рівнів. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— |
|
Date |
2010-08-20
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion — — — рецензована стаття |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/124
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 6, No 2 (2008)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 6, No 2 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 6, No 2 (2008) Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 6, No 2 (2008) 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/124/110
|
|
Rights |
Copyright (c) 2010 Vasyl H. Bazeliuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|