Запис Детальніше

ANALIZING OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES USE IN EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF FOREIGN COUNTRIES

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title ANALIZING OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES USE IN EDUCATIONAL ENVIRONMENT OF FOREIGN COUNTRIES
АНАЛІЗ ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ ЗАРУБІЖНИХ КРАЇН
АНАЛИЗ ИСПОЛЬЗОВАНИЯ ИНФОРМАЦИОННО-КОММУНИКАЦИОННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В УЧЕБНО-ВОСПИТАТЕЛЬНОМ ПРОЦЕССЕ ЗАРУБЕЖНЫХ СТРАН
 
Creator Kuznetsova, Tetyana V.
Sereda, Khrystyna V.
 
Subject інформаційно-комунікаційні технології; технології Web 2.0; дистанційне навчання; он-лайн навчання; мультимедія-засоби
информационно-коммуникационные технологии; технологии Web 2.0; дистанционное обучение; он-лайн обучение; средства мультимедиа
information and communication technologies; Web 2.0 technology; distance learning; online learning; multimedia
 
Description Actuality of the article is conditioned by urgent teachers demand of studying the experience of information and communication technologies use in pedagogical practice for upgrading educational process in modern informative society. Authors have analyzed some articles, mainly the English-language authors, and prepared the list of professional magazines, both Russian-language and English-language, which publish materials concerning the application in educational process multimedia, Web 2.0 technologies, Web-technologies in on-line studies, ICT influence on educational process, approaches of ICT  use depending on the level of educational establishment equipment by computer technique.
Актуальність матеріалу, викладеного у статті, обумовлена нагальними потребами викладачів у ознайомленні з досвідом застосування інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній практиці для підвищення якості навчання в сучасному інформаційному суспільстві. Автори проаналізували значну кількість статей, в основному англомовних авторів, і підготували перелік періодичних фахових видань, як російськомовних, так і англомовних, які публікують матеріали з питань застосування в навчальному процесі мультимедія-засобів, технології Web 2.0, Web-технологій в он-лайн навчанні, впливу застосування ІКТ на навчальний процес, напряму використання ІКТ залежно від рівня оснащеності навчального закладу комп’ютерною технікою тощо.
Актуальность материала, изложенного в статье, обусловлена неотложной потребностью преподавателей в ознакомлении с опытом применения информационно-коммуникационных технологий в педагогической практике для повышения качества обучения в современном информационном обществе. Авторы проанализировали значительное количество статей, в основном англоязычных авторов, и подготовили перечень периодических специализированных изданий, как русскоязычных, так и англоязычных, которые публикуют материалы по вопросам применения в учебном процессе средств мультимедиа, технологии Web 2.0, Webтехнологий в он-лайн обучении, влияния использования ИКТ на учебный процесс, направления использования ИКТ в зависимости от уровня оснащенности учебного заведения компьютерной техникой и т.д.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2011-02-16
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion


рецензована стаття

 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/371
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 20, No 6 (2010)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 20, No 6 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 20, No 6 (2010)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 20, No 6 (2010)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/371/325
 
Rights Copyright (c) 2011 Tetyana V. Kuznetsova, Khrystyna V. Sereda
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0