Запис Детальніше

Didactic factors of evaluating the quality of teaching programs

Інформаційні технології і засоби навчання

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Didactic factors of evaluating the quality of teaching programs
ДИДАКТИЧЕСКИЕ ПОКАЗАТЕЛИ ОЦЕНКИ КАЧЕСТВА ПРОГРАМНЫХ СРЕДСТВ УЧЕБНОГО НАЗНАЧЕНИЯ
ДИДАКТИЧНІ ПОКАЗНИКИ ОЦІНКИ ЯКОСТІ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ НАВЧАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ
 
Creator Zhugastrova, Olena V.
 
Subject teaching programs; didactic factors; education quality; qualification; impartial assessment
программные средства учебного назначения; дидактические показатели; критерии; качество образования; класификация; объективная оценка
програмні засоби навчального призначення; дидактичні показники; критерії; якість освіти; класифікація; об’єктивна оцінка
 
Description High rates in evolution of teaching programs forces us to develop new impartial assessments quality criteria for the new and existing programs.Existing methods of approach to developing such factors and quality evaluation criteria are analyzed in the article.Having come to the conclusion that the vast amount of diverse tools cannot be structured into a one universal system of the factors there appear to be sufficient reasons for evaluating the tools with the didactic factors.The system of those factors is brought forward.
Высокие темпы развития программных средств учебного назначения требует разработки объективных показателей и критериев оценки их качества. В статье анализируются имеющиеся подходы к разработке таких показателей. Делается вывод, что в условиях наличия большого количества разнообразных типов этих средств невозможно разработать единую универсальную систему показателей. Поэтому целесообразно оценивать их с помощью дидактических показателей. Предлагается система таких показателей.
Швидкі темпи розвитку програмних засобів навчального призначення потребують розробки об’єктивних показників і критеріїв оцінки їх якості. В статті аналізуються існуючі підходи до розробки таких показників. Робиться висновок, що в умовах наявності великої кількості різноманітних типів цих засобів неможливо розробити універсальну і всебічну систему показників. Тому доцільно попередньо оцінювати їх за допомогою дидактичних показників. Пропонується система таких показників.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor

 
Date 2011-03-15
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion




 
Format application/pdf
 
Identifier http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/346
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 21, No 1 (2011)
Информационные технологии и средства обучения; Vol 21, No 1 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011)
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 21, No 1 (2011)
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/346/366
 
Rights Copyright (c) 2011 Olena V. Zhugastrova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0